کد خبر : 1654317 | 17 آذر 1398 ساعت 15:09 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند:یعنی چه برانکو بازگشت به عقب است؟

به قلیچ گفتم ریلکس باش هرچه می‌خواهی بگو

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران امروز در مراسم گردهمایی پیشکسوتان پرسپولیس مورد تقدیر قرار گرفت.

به قلیچ گفتم ریلکس باش هرچه می‌خواهی بگو

به گزارش" ورزش سه"، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که یکی از کاندیداهای دریافت توپ طلای سال آسیا بود در این باره گفت:" خیلی خوشحالم به مراسمی آمدم که شانس حضور در آن نصیب کمتر جوانی مثل من می‌شود. در این مراسم اسطوره های فوتبال ایران و آسیا حاضر بودند. خیلی خوشحالم که اتفاق بزرگی برایم افتاد و تندیسی از تمام پیشکسوتان عزیز و به خصوص آقای پروین گرفتم. این نشان داد پیشکسوتان چقدر به جوانان بها می دهند. امیدوارم بتوانم در آینده دل مردم را شاد کنم و دست پیشکسوتان را می بوسم.


قلیچ هر چه می خواهد بگوید


او در بخش دیگری از صحبت هایش به حضور وحید قلیچ دروازه بان سابق پرسپولیس که در سال های اخیر انتقادهایی به بیرانوند داشته اشاره کرده و گفت:" من کدورتی با آقای قلیچ نداشتم و اصولا از کسی ناراحت نمی شوم. خیلی ها از من انتقاد کرده اند؛ آقای قلیچ پیشکسوت پرسپولیس است و به خاطر تیم انتقادهایی می کند. ایشان برای من قابل احترام است چرا که  سال ها در پرسپولیس بازی کرده است. به او گفتم هر زمان بخواهی می توانی انتقاد کنی. گفتم ریلکس باش هر چه می خواهی بگو.


توپ طلای آسیا


بیرانوند در ادامه درمورد ماجراهای حضورش در مراسم توپ طلای آسیا گفت:" باید واقع بین باشیم. وقتی قطر میزبان جام جهانی است باید این را نشان بدهند و فوتبال این کشور را از بعد تبلیغاتی بالا ببرند. وقتی در طی دو سال دو بازیکن مرد سال از قطر انتخاب می شوند و تیمشان هم قهرمان جام ملت ها شده، اینها طبیعی است." او افزود:" اتفاقی که برای من افتاد این بود که شنیده بودم نماینده قطری نمی آید و طبق آئین نامه فیفا بازیکنی که توپ طلا می گیرد حتما باید در مراسم حضور داشته باشد."


او درباره توئیت مازیار ناظمی که گفته می شد موجب دلخوری اش شده هم گفت:" به نظرم آقای می خواست به من کمک کند تا از این طریق مردم به ای اف سی فشار بیاورند. ایشان طی صحبتی که با وکیلم داشت گفته بود نیتش همین بوده است. وقتی با نماینده ای اف سی صحبت کردم به من گفتند از نظر انفرادی خوب هستم اما در تیمی ما نتایج خوبی نگرفتیم."

 

1418490


پرسپولیس؛ عالی است


دروازه بان پرسپولیس که در بازی برابر ذوب آهن حضور نداشت درباره شرایط این تیم گفت:" پرسپولیس وضعیتش الان عالی است و بازی آخر به گونه ای بازی کرد که هواداران را خوشحال کرده است. امیدوارم این روند را برای رسیدن به قهرمانی چهارم ادامه بدهیم."


سرمربی تیم ملی


شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2018 و جام ملت های 2019 درباره سرنوشت سرمربی تیم ملی گفت:"  سه چهار ماه زمان داریم و آقای تاج و فدراسیون فوتبال وقت دارند بهترین تصمیم را بگیرند. به نظر من مربیان ایرانی شایسته هدایت تیم ملی هستند اما همه آن ها به غیر از آقای دایی در حال حاضر تیم دارند."


او همچنین درباره وحید هاشمیان افزود:" اگر قرار است مربی خارجی بیاورند کسی به غیر از آقا وحید (هاشیمان) نمی تواند کنار مربی خارجی باشد. انشالله اتفاق های خوبی برای تیم ملی بیفتد."


برانکو بهترین گزینه


علیرضا بیرانوند در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگاری که حضور برانکو را بازگشت به عقب می دانست گفت:" یعنی چی بازگشت به عقب؟! به نظر من اگر آقای برانکو به تیم ملی بیاید صد درصد یکی از بهترین گزینه ها است چون همه بازیکنان ایرانی را می شناسد.  زمانی که آقای کی روش سرمربی تیم ملی بود 8-9 بازیکن پرسپولیس در تیم ملی بودند که همه آن ها زیر نظر برانکو تمرین می کردند."

 

دیدگاه‌ها