کد خبر : 1654319 | 17 آذر 1398 ساعت 15:00 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

شوک به سپاهان و قلعه نویی؛ 

عزت پورقاز رباط صلیبی پاره کرد

عزت پورقاز با مصدومیت شدیدی که در دیدار برابر نساجی گریبانش را گرفت، فصل برایش تمام شد.

عزت پورقاز رباط صلیبی پاره کرد

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا دو سال پس از اینکه عزت پورقاز در دیدار برابر پرسپولیس در لیگ هفدهم با مصدومیت شدید از ناحیه کمر مواجه شد و مدت زیادی از میادین دور بود، یک بار دیگر بدشانسی سراغش آمد و در شرایطی که روزهای خوبی را در سومین فصل حضورش در سپاهان تجربه می کرد، با مصدومیت رباط صلیبی روبرو شد و فصل را از دست داد.


 پورقاز در دقایق انتهایی دیدار برابر نساجی مازندران که با تساوی 2 بر 2 پیگیری می شد، در اثر یک برخورد با مصدومیت روبرو شد ولی تا پایان بازی در زمین ماند.


پورقاز پس از دیدار برابر نساجی همراه با سایر اعضای تیم بلافاصله برای دیدار برابر شهر خودرو به مشهد سفر کرد ولی پس از اینکه پزشکان تیم متوجه شدند شرایط خوبی ندارد، روز گذشته برای انجام معاینات دقیق تر به تهران سفر کرد و در نهایت مشخص شد که رباط صلیبی او پاره شده است.

 

1457822


امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان که تیمش روز آینده دیدار سرنوشت سازی برابر شهر خودرو پیش رو دارد، در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه، در حالی از مصدومیت شدید مدافع کلیدی اش خبر داد که کلافگی در حرف های او مشهود بود. او طی هفته های اخیر در کنار مصدومان همیشگی اش نظیر حامد بحیرایی، محسن مسلمان، علیرضا نقی زاده و محمد ایران پوریان با مصدومیت بازیکنان کلیدی اش نظیر محمدرضا حسینی، مرتضی منصوری و سعید آقایی دست و پنجه نرم کرده و حالا باید خودش را با نداشتن پورقاز هم وفق بدهد.


با این وصف امیر قلعه نویی در ادامه فصل باید روی استفاده از زوج ولسیانی و محمد مهدی زاده حساب باز کند و پورقاز در آستانه آغاز بازی های آسیایی سپاهان از لیست تیم خارج شد.


خط دفاعی سپاهان طی هفته های اخیر توانسته بود نمایش های خوبی داشته باشد و طی 12 مسابقه شاگردان امیرقلعه نویی فقط 5 گل خورده بودند.

 

دیدگاه‌ها