کد خبر : 1654330 | 17 آذر 1398 ساعت 15:18 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال مشکلی بابت پرداخت نقدی ندارد

توضیحات مظلومی درخصوص حاشیه‌های استقلال

بازیکن و سرمربی سابق استقلال معتقد است که در انتقال پول به حساب سرمربی این تیم مشکل ایجاد شده است که طی روزهای آینده این مشکل حل خواهد شد.

توضیحات مظلومی درخصوص حاشیه‌های استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در حاشیه مراسم گردهمایی پیشکسوتان در خصوص بحث انتقال پول به مربیان خارجی به خاطر مسائل تحریم، عنوان کرد: «شرایطی شده که خیلی سخت است. متاسفانه این شرایط را ناجوانمردانه به ایران وارد کردند، برای ما مشکل ایجاد کرده است. در گذشته که من در باشگاه بودم و در جریان کار بودم، حقوق بازیکنان و مربیان خارجی را نقدا پرداخت می‌کردیم، الان هم فکر می‌کنم به این شکل باشد اما به هر حال بعضی از بازیکنان یا مربیان قبول نمی‌کنند که به صورت نقدی دریافت کنند. برای دادن پول، باشگاه هیچ مشکلی ندارد. مشکل این است که این پول به حساب آنها واریز شود. یکسری مسائلی هست که ممکن است حساب این افراد مسدود شود و به همین خاطر برخی از مربیان یا بازیکنان خارجی ریسک نمی‌کنند، اما باشگاه از نظر اینکه این پول را به صورت نقدی پرداخت کند هیچ مشکلی ندارد.»


پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه تاج اعلام کرده برای آمدن و رفتن ویلموتس با پیشکسوتان و کارشناسان صحبت کرده، گفت: «هیچ صحبتی با ما نشده است. کمیته فنی در این خصوص در فدراسیون نظر داده، البته کمیته فنی هم الان هیچ صحبتی نمی‌کند. باید شفاف‌سازی شود و صحبت کنند که آیا آنها تایید کردند؟ این پیشکسوت‌ها چه کسانی بودند؟ حتما آقای تاج با عده‌ای از پیشکسوتان مشورت کرده اما کلا من نمی دانم چرا مقداری از مشورت کردن فرار می‌کنیم و این در مدیریت‌ها وجود دارد. تصمیمات فردی گرفته می‌شود و برای همین در انتخاب‌هایمان به مشکل می‌خوریم.»


مظلومی در مورد اینکه آیا درست است که قرارداد محرمانه باشد، اظهار داشت: «الان لیستی که از مربیان و بازیکنان لیگ به فدراسیون داده می‌شود کاملا شفاف اعلام می‌شود. دلیلی ندارد که برای مربیان تیم ملی اعلام نشود. آیا شفاف‌سازی فقط مربوط به بازیکنان و مربیان ایرانی است؟ باید برای مربیان و بازیکنان خارجی هم شفاف‌سازی شود تا مردم بدانند. چه اشکالی دارد؟»


وی در خصوص اینکه گفته می‌شود استراماچونی برای روز دوشنبه بلیت گرفته، تصریح کرد: «ان‌شاءالله این اتفاق نمی‌افتد. واقعا جا دارد از او تشکر کنیم. کاری کرده که هواداران استقلال خوشحال باشند. واقعا تلاش بسیار خوبی دارد و با انگیزه کار می‌کند. مثل مربیان دیگر نیست که تا دو روز تعطیل شود بلافاصله بلیت پرواز بگیرد و به خارج برود. او پای کار هست و محکم ایستاده، حتی تعطیلاتش را در ایران می‌گذراند. فکر نمی‌کنم به آنجاها برسد اما باید مشکلاتش حل شود. بالاخره او که به ایران آمده باید از نظر مالی تامین شود. باشگاه هم هیچ مشکلی با ایشان ندارد و فکر می کنم ظرف امروز یا فردا مشکل بر طرف شود.


وی در خصوص اینکه گفته می شود که علاوه بر مشکل مالی بحث مجور حرفه ای استقلال هم در ناراحتی وی موثر است: «نه، فکر نمی کنم به این شکل باشد و ما در ایران مجوزمان تایید شده است و آسیا نباید مجوز استقلال را زیر سوال ببرند. البته شاید مشکلات سیاسی در کار باشد ولی در هر صورت فکر نمی کنم که استراماچونی برای این موضوع ناراحت باشد و موضوع همان انتقال پول به حساب ایشان است که در حال برطرف شدن است.»

دیدگاه‌ها