کد خبر : 1654332 | 17 آذر 1398 ساعت 15:31 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی: تعلیق بازی تراکتور به ما ضربه بزرگی زد

نشان دهیم مشهد یکی از بهترین شهرهای جهان است

برای یحیی گل محمدی همه چیز دوباره از نو آغاز شده و او پس از دادن صدر جدول باید دوباره برای به دست آوردن آن بجنگد.

نشان دهیم مشهد یکی از بهترین شهرهای جهان است

به گزارش "ورزش سه"،  سرمربی شهرخودرو در نشست مطبوعاتی پیش از  بازی مقابل سپاهان  درباره دیدار مقابل سپاهان گفت: بعد از دو هفته شکست روزهای خیلی سختی را پشت سر می گذاریم. البته برای هر تیمی ممکن است یک هفته هایی در نتیجه گیری موفق نباشند اما مهم این است که تمرکزمان را به مسایل فنی داشته باشیم. با بچه ها خیلی صحبت کردیم تا به خوبی از این مقطع عبور کنیم. باید تلاش و تمرکز بیشتری داشته باشیم.


او ادامه داد: یک مقدار مشکلات فنی و غیر فنی داریم که با تلاش این مسایل حل می شود. بازی حساسی است، با تیمی بازی داریم که مربی متبحری دارد و مدعی اصلی قهرمانی است. مطمئنم برای بردن بازی خواهند کرد همان طور که ما برای برد تمام تلاشمان را می کنیم و امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم.


گل محمدی  با فراخواندن هواداران به ورزشگاه امام رضا گفت: بیش از هر زمانی به حضور هوادارانمان نیاز داریم هر چند ساعت دیدار ممکن است روی حضورشان تاثیر بگذارد. از برنامه سازمان لیگ و ساعت این دیدار و تعویق دیدار با تراکتور ضربه خوردیم. بعد از لغو این دیدار جمع کردن تیم سخت شد چون بازی تدارکاتی خوب نداشتیم و این تعلیق بازی ضربه خیلی بزرگی به ما زد. امیدواریم با عملکرد  خوب خودمان از این وضع عبور کنیم.


گل محمدی درباره سایر تیم ها و حضور تماشاگرانشان که هر کاری لازم است می کنند تا آنها را به ورزشگاه بکشانند گفت: من همیشه گفتم تیمی که می خواهد موفق باشد لازم است همه مسئولان و مردم شهر متحد باشند و باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشند. هوادار نباید به هیچ وجه به دلیل قیمت بلیت و زمان بازی از همراهی تیمش محروم شود. امیدواریم کاری کنند هواداران راحت تر و با اشتیاق بیشتری به ورزشگاه بیایند من اگر جای مسئولان بودم چیزی هم به تماشاگران می دادم چون این تیم باعث افتخار شده است، آسیایی است و یکی از بهترین شهرهای دنیاست و باید نشان دهیم چه شهر خوبی داریم. باید فکر کنند و فکری بیاندیشند.


وی درباره مصدومان تیمش توضیح داد: سینا زامهران محمد آقاجانپور و حسین مهربان مصدوم هستند و در بازی فردا ایشان را در اختیار نداریم.

 

1429596


سرمربی شهرخودرو درباره حرف های خداداد در برنامه تلویزیونی که به نبود بومی ها در تیم اشاره کرده بود گفت: واقعا نمی توانم در این باره صحبتی کنم وقتی نشنیدم. اما این تیم قبلا هم مربی بومی داشته‌... (در این لحظه طاری بخش توضیح داد که حرف های خداداد مربوط به مسایل فنی نبوده و بیشتر روی صحبتش با مالکیت بوده که در شهر افراد بومی وارد کار نشدند. همه کارشناسان اعتقاد دارند این بهترین تیم تاریخ مشهد است و اگر حمایت نکنند دیگر این نتایج تکرار نخواهد شد. باید مسئولان پای کار بیایند که چرا ساعت دیدارها تغییر می کند و امیدوارم کنار تیم باشند.)


گل محمدی در تایید حرف های طاری بخش گفت: من این حرف ها را کمتر می زنم چون اتفاقات ریز و درشت در تیم می افتد و در مورد مسایل اینچنینی و آدم ها صحبت نکردم. انقدر کار داریم که وقت حرف زدن درباره مشکلات را نداریم.


وی در مورد کیفیت بازیکنانی که در حد خودشان نیستند و اینکه آیا از بازیکن خارجی رضایت دارید؟ گفت: برای هر بازیکنی ممکن است در مقطعی خوبی نباشد و چند هفته ای خوب نباشد این نرمال است. در هر صورت بازیکنان باید تمرکز بیشتری روی تمرینات و مسایل فنی داشته باشند همه بازیکنانمان خوب هستند و به همه آنها اطمینان داریم و می دانیم بازیکنان خوبی هستند به خصوص در دیدار فردا. چوچو سرعتی و خوب است فکر می کنم می تواند بیشتر به ما کمک کند نوع بازی اش برای ما مثبت است و او هم با تمرینات و تمرکز بیشتر می تواند توانایی هایش را بروز دهد روی او حساب ویژه ای باز کرده ایم.

 

دیدگاه‌ها