کد خبر : 1654358 | 17 آذر 1398 ساعت 16:47 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی: بچه آذربایجان هستم و غیرت دارم

سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید بچه آذربایجان هستم و به آن تعصب دارم و تنها آرزوی فوتبالی من قهرمانی یکی از تیم‌های آذربایجان در لیگ برتر و آسیا است.

خطیبی: بچه آذربایجان هستم و غیرت دارم

به گزارش ورزش سه، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور حضور یافت و در ابتدا گفت: هر دو تیم برای آذربایجان و تبریز هستند و فردا باهم بازی می‌کنند و امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند را ارائه کنیم تا کسی که بازی را تماشا می‌کند، با لذت استادیوم را ترک کند. تیم ما شرایط خوبی در چند هفته اخیر دارد و از لحاظ تاکتیکی شرایط خوبی دارد. امیدوارم این وضعیت را ادامه بدهند و به خودشان هم گفتم که باید این روحیه را داشته باشند.

 

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط تراکتور در بازی آن ها تاثیر خواهد گذاشت، عنوان کرد: ما توجهی به دیگر مسائل نداریم و گفتم که نه فقط این بازی ما با بازیکنان صحبت کردیم و با تفکراتی که داریم، تلاش میکنیم این روند را بهتر کنیم. من ممنونم از هواداران تراکتور و ماشین سازی که وقتی حرف از فوتبال می‌شود، از ماشین سازی تعریف و تمجید می‌کنند. این را من و بازیکنان هم می‌دانند و ما باید تکلیف خودمان را انجام دهیم. این بزرگی تیم من را می‌رساند که تمام هواداران از ماشین سازی صحبت می‌کنند؛ از بازی های تماشاگر پسند و... . ما کاری به کسی نداریم و امیدواریم این شادابی را ادامه دهیم و موفق باشیم.

 

او درباره بازی همچنین گفت: امیدوارم بازی از لحاظ تاکتیکی انقدر زیبا و بالا باشد که همه لذت ببرند. از طرف تیم ما فکر و ذکر ما این است که بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم. شما شاهد بودید که ما چه ببریم و چه ببازیم، همه از تاکتیکی بودن ما صحبت می‌کنند. امیدوارم مسئولان این تیم را رها نکنند، این تیم خیلی پتانسیل دارند، اگر به این تیم نگاه خوب داشته باشیم، کارهای بزرگی را میتوانیم بکنیم. تا الان هم بد نبوده اما ما کمترین پرداختی و هزینه را در لیگ برتر داریم و دومین تیم جوان لیگ برتر هستیم. امیدوارم به این بازیکنان رسیدگی شود تا خودشان را بهتر نشان دهند.

 

خطیبی راجع به مربیگری شیخ لاری عنوان کرد: خیر است! امیدوارم تمام تیم های تبریزی موفق باشند. من تبریزی و آذربایجانی هستم و در خونم غیرت و تعصب هست. من به تمام آرزوهایم رسیدم و قبلا هم گفتم که یک آرزو دارم: قهرمانی یکی از تیم های آذربایجان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا. امیدوارم این اتفاق بیفتد و من هم به آرزویم برسم.

 

 

رسول خطیبی درخصوص وضعیت شاهین ثاقبی گفت: باشگاه مسائل بازیکنان را میداند، من چند روز پیش این را شنیدم که قراردادش فسخ شده. ما باهم هستیم اما فعلا این همکاری قطع شده. هواداران فوتبال آذربایجان فوتبال را می‌فهمند، این که از ماشین سازی حمایت می‌کنند چون می‌بینند ماشین سازی فوتبال بازی می‌کند. من الان سرمربی تیم ماشین سازی هستم اما تمام تیم های آذربایجان را زیر نظر دارم و امیدوارم بین تمام تیم ها، تیم های آذربایجان سربلند باشند.

 

 

وی درباره احتمال مربیگری خود در تراکتور گفت: من نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم چون سرمربی ماشین سازی هستم. با این که مربی این تیم هستم اما آرزوی بهترین ها و موفقیت بیشتر برای آن یکی تیم را داریم.

 

رسول خطیبی همچنین با اشاره به جذابیت بازی با تماشاگران، گفت: قطعا هوادار فردا به استادیوم می‌آید و امیدوارم فردا هم فوتبال زیبایی باشد و حاشیه ای به وجود نیاید. امیدوارم تفکراتی که نسبت به بازی داریم را در مسابقه ایجاد کنیم. مطمئنم هواداران به استادیوم می‌آیند و همانطور که گفتید بازی با تماشاگر جذاب تر است.

 

دیدگاه‌ها