کد خبر : 1654366 | 17 آذر 1398 ساعت 16:55 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش بارسلونا به طغیان احتمالی نوکمپ برابر رئال

بیم این وجود دارد که در جریان بازی بارسا و رئال در ال کلاسیکوی 27 آذر، شاهد هجوم هواداران به داخل زمین باشیم.

واکنش بارسلونا به طغیان احتمالی نوکمپ برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، 10 روز دیگر قرار است در نوکمپ تیم های بارسا و رئال در دیداری عقب افتاده به مصاف هم بروند. دیداری که قرار بود 4 آبان برگزار شود ولی به دلیل ناآرامی های بارسلون به تعویق افتاد اما هنوز هم نمی توان با قاطعیت گفت که این بازی برگزار خواهد شد.

این روزها پلاتفرم دیجیتال "سونامی دموکرات"، در حال جمع آوری امضا برای راه پیمایی اعتراضی در روز برگزاری ال کلاسیکو است و هزاران نفر قرار است در این اعتراضات حاضر شوند.

 

 

1446746

 

 

رئال مادرید درخواست تضمین امنیت بازیکنان و کادر فنی خود را داده است. گفته می شود قرار است در جریان بازی دسته ای از معترضین به سیاست های حکومت مرکزی اسپانیا وارد زمین شوند.

 

جوردی کاردونر نایب رئیس ارشد بارسا در این رابطه به رادیو کاتالونیا گفت:« احتمال وقوع چنین اتفاقاتی را در نشست های امنیتی قبل از بازی بررسی می کنند و آن را نمی توان علنی کرد ولی دوست دارم آرامش را به هواداران مان انتقال دهم.

می توان ادعا کرد که ورزشگاه نوکمپ از امنیت لازم در سال های اخیر برخوردار بوده است و به هواداران نیز اطمینان داریم. نمی خواهم به این فکر کنم که وضعیت هواداران در نوکمپ در روز ال کلاسیکو متفاوت با دیگر بازی ها باشد. در ال کلاسیکو معمولا صندلی ها را اعضای رسمی باشگاه و هواداران همیشگی ما پر می کنند. ما در بارسلونا بر این اعتقادیم که تجمعات اعتراضی  صلح آمیز منافاتی با برگزاری بازی نخواهد داشت. البته روز بازی وظیفه حراست بر عهده نیروهای امنیتی خواهد بود با این حال نمی توان مانع اعتراضات بدون خشونت شد. از نظر من هیچ مشکلی در راه برگزاری بازی وجود نخواهد داشت.»

 

 

 

1446743

دیدگاه‌ها