کد خبر : 1654368 | 17 آذر 1398 ساعت 17:22 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

نقشه فرکی برای مهار بهترین پاسور استقلال

یکی از تقابل‌های ویژه دیدار استقلال و پیکان می‌تواند تقابل بهترین پاسور آبی‌ها برابر خط دفاعی پیکان باشد.

نقشه فرکی برای مهار بهترین پاسور استقلال

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری، مدافع راست و کاپیتان استقلال طی فصل جاری با ثبت چهار پاس گل یکی از بهترین بازیکنان این تیم در این نقش محسوب می‌شود و حسین فرکی امیدوار است در بازی مقابل این تیم مانع از موفقیت وی از سوی بازیکنان تیمش شود.


غفوری که در سیستم مدنظر استراماچونی فرصت مناسبی برای اضافه شدن به خط هجومی تیمش به دست آورده و در این راه توانسته با چهار پاس گل، زمینه ساز موفقیت‌های تیمش شود، در بازی فردا نیز مسلما در غیاب شیخ دیاباته تلاش بیشتری برای موفقیت تیمش خواهد داشت.


با این حال پیکان که در دیدارهای اخیر در فاز تدافعی از حیث آماری نتوانسته به عملکرد خوبی دست یابد، امیدوار است بتواند با سود بردن از یکی از مدافعان تاثیرگذار خود در سمت چپ مانع از تحقق اهداف حریف از این جناح شود. محمد ستاری، مدافع چپ این فصل پیکان که علاوه بر عملکرد دفاعی موفق با ثبت دو پاس گل ، توانسته رضایت کادرفنی را به خود جلب کند، در این دیدار برابر وریا غفوری حاضر خواهد شد. فرکی امیدوار است ستاری موفق شود در این جدال حساس با بهره بردن از کیفیت این بازیکن مانع از پیش روی و تاثیرگذار کاپیتان آبی‌ها برای اضافه کردن پاس گل‌هایش شود و باید دید این مدافع سابق ذوب آهن و پارس جم در دستیابی به این هدف موفق خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها