کد خبر : 1654370 | 17 آذر 1398 ساعت 17:30 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

نجات سومقایت از شکست با گل پیمان

بابایی در صدر جدول گلزنان لیگ آذربایجان

مهاجم ایرانی سومقایت توانست گل تساوی تیمش برابر قبالا سیتی را به ثمر رساند.

بابایی در صدر جدول گلزنان لیگ آذربایجان

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته چهاردهم لیگ برتر آذربایجان، تیم سومقایت که پیمان بابایی را در ترکیب و مهدی شریفی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۴:۳۰ امشب در استادیوم اختصاصی خود به مصاف قبالا سیتی رده هفتمی رفت.

 

فرنان فریروآ، مهاجم اسپانیایی قبالا سیتی در دقیقه ۲۳ گل اول مسابقه را به ثمر رساند، اما برتری این تیم خیلی پابرجا نماند و مهاجم ایرانی سومقایت لحظاتی بعد کار را به تساوی کشاند.

 

در دقیقه ۳۱ تیم سومقایت صاحب یک ضربه پنالتی شد که پیمان بابایی توانست توپ را تبدیل به گل کند تا بازی مساوی شود  و در نهایت نیز این دیدار با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد.

 

بابایی که پس از به ثمر رساندن ۴ گل در سه بازی متوالی سومقایت، در دیدار اخیرشان توانست پاس گل بدهد، با گلی که امروز برابر قبالا به ثمر رساند موجب شد تیمش ۱۸ امتیازی شود و در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر آذربایجان قرار بگیرد.

 

پیمان بابایی که امروز سیزدهمین بازی فصل خود را مقابل قبالا سیتی انجام می‌داد، توانست ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند تا به همراه لورنزو رودریگو فرانسوی از تیم کشلا در صدر جدول گلزنان لیگ برتر آذربایجان بایستد.

دیدگاه‌ها