کد خبر : 1654379 | 17 آذر 1398 ساعت 18:00 | 75.8K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط علیپور شاید برای مسی هم پیش بیاید

زاهدی: از پرسپولیس به یک اشاره تا برگردم

مهاجم سابق پرسپولیس این روزها توانسته در اوکراین آمادگی خود را به رخ بکشد و به مهره تاثیرگذار المپیک دونتسک تبدیل شده است.

زاهدی: از پرسپولیس به یک اشاره تا برگردم

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی، بازیکن سابق پرسپولیس بعد از نیم فصل دوری از فوتبال با توجه به اتفاقاتی که در مسیر حضور در لیگ کره جنوبی و تیم سوون سامسونگ شکل گرفت، اکنون با حضور در لیگ اوکراین و تیم المپیک دونتسک، طی هفته‌های اخیر به چهره تاثیرگذار این تیم تبدیل شده و امیدوار است با تداوم این روند بتواند در مسیر اهداف خود پیشرفت داشته باشد.


با المپیک دونتسک برای سهمیه اروپا می‌جنگیم


خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم و تقریبا شش هفته‌ای هست که مربی‌ام به من اعتماد کرده است و می‌توانم خیلی خوب خودم را نشان دهم و روند گلزنی‌ام شروع شد و خوشبختانه تا به حالا ادامه‌ دارد . تیم المپیک هم شرایط ایده‌آلی دارد. قبل از اینکه مربی جدید به تیم ما بیاید در اوایل فصل در انتهای جدول بودیم و یک امتیاز بیشتر نداشتیم ولی بعد از آن شرایط به کلی تغییر کرد ما در حال حاضر برای کسب سهمیه لیگ اروپا تلاش می‌کنیم.


از نیمکت نشینی تا درخشش در المپیک دونتسک


زمانی که با این تیم قرارداد بستم توسط باشگاه به اینجا دعوت شده بودم و سرمربی تیم، بازیکن سابق رئال مادرید و یک برزیلی بود و به خوبی مربیگری می‌کرد. او هیچ شناختی از من نداشت زمانی که زیرنظر این مربی برزیلی تمرین کردم و شرایط فنی‌ام را دید و از نحوه عملکردم خیلی خوشش آمد و این موضوع باعث شد تا با تیم المپیک قرارداد امضا کنم. بعد از رفتن او، یک مربی اوکراینی جانشینش شد و به این دلیل که به زبان انگلیسی تسلط نداشت ارتباط برقرار کردن با او برای تمامی بازیکنان تیم سخت شد. بعضی از بازیکنان تیم با توجه به شرایط پیش آمده از تیم جدا شدند ولی من تصمیم به ماندن گرفتم که پس از  دو هفته یک مربی اسپانیایی آمد که تا به الان هم  هدایت تیم را به عهده دارد. پس از آمدنش تقریبا با باشگاه به مشکل خوردم گویا به او گفته بودند که به من اعتماد نکند و  اجازه ندهد تا بازی کنم زیرا قرار بود از این تیم جدا شوم. چون نقل ‌وانتقالات بسته شده  بود به زمان خیلی بدی خورده بودیم و هیچ امکانی برای جدایی‌ام از این تیم فراهم نبود، صبر کردم تا زمانی که تیم ما به یک تعطیلی دوهفته‌ای خورد و ما یک بازی دوستانه با یک تیم لیگ‌برتری برگزار کردیم. تیم ما تا آن زمان اکثراً شکست می‌خورد و نمیتوانست نتیجه بگیرد. خوشبختانه در آن بازی دوستانه تیم ما دو بر صفر پیروز شد که هر دو گل تیم را نیز من به ثمر رساندم بعد از آن مجبور شدند به من فرصت بازی بدهند و به لطف خدا در اکثر بازی‌ها یا گلزنی کردم یا پاس گل دادم. اینطور شد که سرمربی تیم به من اعتماد کرد و شرایطم در این تیم به کلی تغییر کرد.

 

1454064

 

قرارداد دوساله دارم اما به تغییر فکر نمی‌کنم


در حال حاضر دو سال دیگر با تیم المپیک دونتسک قرارداد دارم اما از لیگ دانمارک و سوئد هم پیشنهاد دارم و یک صحبت‌هایی هم از یک تیم در لیگ ایران شده است اما فعلاً به قراردادم نسبت به تیم المپیک دونتسک متعهد هستم و از حضورم در این تیم خوشحالم. در اوکراین برای بازیکنی مثل من خیلی سخت است که بخواهد خودش را ثابت کند، خصوصاً در خط جلو  چون اینجا اکثر بازیکنان برزیلی هستند و خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند. علاوه بر آن دو تیم خیلی بزرگ مثل دینامو و شاختار در لیگ اوکراین حضور دارند و به جز این دو تیم باشگاه‌های خوب دیگری هم مثل زوریا که در لیگ اروپا عملکرد خوبی داشته وجود دارد. خدا را شکر با توجه به دانش فوتبالی مربی تیم که خیلی کمک حالم بود و چیزهای زیادی در کنارش یاد گرفتم توانستم بازی به بازی پیشرفت کنم و تمامی تلاشم را می‌کنم که این روند خوب ادامه دار باشد.

 

پرسپولیس مثل خانه‌ام است و از آنها به یک اشاره تا برگردم


تمامی بازی‌های پرسپولیس را نگاه می‌کنم. معتقدم که در این فصل کمی با بدشانسی مواجه شده ولی شرایط تیم خوب است و شکی ندارم که بهتر از این هم خواهد شد. همیشه برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم چون این تیم را مثل خانه خودم می‌دانم. زمانی که در پرسپولیس بودم خیلی جوان بودم. پرسپولیس مثل همیشه تیم بسیار بزرگی بود و این بزرگی خیلی کمکم کرد و به جرات می‌توانم بگویم که هرچه دارم از پرسپولیس است و هیچ شکی در این موضوع ندارم. آنقدر به تیم پرسپولیس علاقه دارم که اگر پیشنهادی از این تیم به من داده شود بدون شک حاضر به ترک اروپا خواهم بود و با کمال میل به پرسپولیس برمی‌گردم و کافی است فقط یک اشاره کنند!

 

1454063

 

شرایط علیپور شاید برای مسی هم پیش بیاید


این را می‌دانم که پست مهاجم بسیار پر نوسان است و بعضی وقت‌ها بازیکن تمامی تلاشش را می‌کند ولی توپ‌ها گل نمی‌شود و این تقصیر بازیکن نیست و برای تمامی بازیکنان بزرگ دنیا مثل رونالدو و مسی هم ممکن است پیش بیاید. بنظرم فوتبال شانسی است  و زمان درخشش هیچ بازیکنی دست خودش نیست. در خصوص علیپور چون با او همبازی بودم باید بگویم او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و سطح انتظارات از او بالا است و این موضوع قدری او را تحت فشار قرار داده است، به سبک بازی علی خیلی اعتقاد دارم او فوق‌العاده است و امیدوارم که بتواند دوباره به روزهای اوجش برگردد. زمانی که آقای برانکو در تیم بود همه‌چیز تعریف شده بود علی هم دیگر راه نفوذ به دروازه حریف را به خوبی می‌دانست. در خصوص آقای کالدرون هم باید بگویم که ایشان سبک بازی خودشان را دارند و کمی زمان خواهد برد تا بتوانند این سبک را در تیم جا بیندازند ولی در مجموع آقای کالدرون خیلی مربی خوب و بادانشی است و امیدوارم که پرسپولیس با هدایت او عالی نتیجه بگیرد.


برانکو ایوانکوویچ بهترین گزینه برای تیم ملی است


در جریان این موضوع نیستم ولی جدا از شناختی که از نحوه عملکرد برانکو دارم می‌دانم که او انقدر بادانش و با برنامه است که می‌تواند در این مقطع مناسب‌ترین گزینه باشد و بیشترین کمک را به تیم‌ملی می‌تواند بکند زیرا به واسطه حضور در پرسپولیس، هم به فضای ایران آشنایی دارد و هم به نحوه و سبک بازی بازیکنان ایرانی به همین خاطر به موفقیت او خیلی خوشبین هستم و امیدوارم همه‌چیز دست به دست هم دهد و ایران بتواند با اقتدار به جام‌جهانی صعود کند.

دیدگاه‌ها