کد خبر : 1654418 | 17 آذر 1398 ساعت 21:19 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

آینده دروازه آلمان در انتظار مانوئل نویر

الکساندر نوبل، دروازه بان جوان آلمانی برای انتقال به بایرن مونیخ تردید دارد.

آینده دروازه آلمان در انتظار مانوئل نویر


به گزارش "ورزش سه"، الکساندر نوبل یکی از نام های آینده دار فوتبال آلمان بوده و عملکرد درخشان این دروازه بان 23 ساله در ترکیب تیم شالکه، هواداران فوتبال این کشور را به ظهور یک سنگران بزرگ دیگر در آینده امیدوار ساخته است، اما حالا الکساندر نوبل در مورد آینده خود تردید دارد.

 

او به شدت مورد نظر بایرن مونیخ قرار دارد و باواریایی ها قصد دارند در تابستان سال بعد مقدمات خرید الکساندر نوبل را فراهم کنند، اما او نگران است با توجه به تمدید قرارداد مانوئل نویر با بایرن مونیخ، او سالها مجبور به پذیرش نیمکت نشینی در تیم جدیدش باشد.

 

1457901

 

اسپورت وان امروز مدعی شد تمدید قرارداد نویر با بایرن مونیخ تقریبا نهایی شده و تنها جزئیات کوتاهی برای رسمی شدن آن باقی مانده است. بدین ترتیب کاپیتان فعلی بایرن مونیخ تا تابستان سال 2023 در این تیم خواهد ماند و اینگونه شرایط برای قرار گرفتن الکساندر نوبل در ترکیب اصلی بایرن دشوار می شود.

 

الکساندر نوبل می داند که با وجود مانوئل نویر، کار دشواری برای رسیدن به ترکیب اصلی خواهد داشت و همین موضوع باعث افزایش تردید وی در دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد بایرن مونیخ شده است. نوبل قصد دارد قبل از به پایان رسیدن فصل و تا یک الی دو ماه آینده تصمیم نهایی خود در مورد فصل بعد را بگیرد و احتمالا به زودی تکلیف یکی از بااستعداد ترین بازیکنان فوتبال آلمان مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها