کد خبر : 1654428 | 17 آذر 1398 ساعت 22:23 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماشینی که قرار است با نفت به حرکت درآید

شاگردان صادقی در هفته‌های گذشته همه کار کردند، جز گلزنی و حالا باید دید این رکورد منفی در لیگ برتر چه زمانی متوقف خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا در این فصل دست به جوانگرایی زده و به معنای واقعی در این راه قدم برداشته، به طوری که خیلی از کارشناسان ورزشی معتقد هستند، در آینده از جوانان این فصل نارنجی پوشان تهران حرف‌های زیادی شنیده می‌شود و از  شکوفایی استعدادهای فوتبالی کشور در این تیم صادقی باید قدردانی کرد.

 

شاگردان جوانِ ابراهیم صادقی که خود او نیز ازجمله جوان‌ترین سرمربیان لیگ برتر ایران است، در ابتدای فصل جشنواره گل در بازی‌های خود به راه می‌انداختند؛ آنها به ذوب آهن در هفته اول ۳ گل و در بازی با نساجی ۴ گل و همچنین در هفته چهارم علی رغم شکست در برابر پارس جنوبی جم ۲ گل به ثمر رساندند ولی از آن روز به بعد دیگر نتوانستند موفق به گلزنی شوند.

 

1457917

 

صادقی در تمام کنفرانس‌های خبریِ بعد از مسابقه مسئولیت شکست و گل نزدن شاگردانش را برعهده گرفت و نگذاشت تا شاگردانش مورد هجمه قرار بگیرند؛ او خبر از تمرینات اختصاصی برای رفع مشکل ماشین گلزنی تیم‌اش داد، اما با تمام موقعیت‌سازی‌های سایپا در هفته‌های اخیر هنوز نتوانسته گلزنی کند.

 

سعید آذری، مدیرعامل فولاد در پایان مسابقه با نارنجی پوشان، به تشویق مجموعه سایپا پرداخت و حامد فلاح‌زاده گلر باتجربه این تیم هم اشاره به عدم دریافت حتی یک توپ در میدان مسابقه با شاگردان نکونام کرد ولی حالا باید دید آیا ماشین گلزنی سایپا در مصاف پیش رو با نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم، شروع به حرکت می‌کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها