کد خبر : 1654433 | 17 آذر 1398 ساعت 22:39 | 73.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولین خروجی رئال مادرید مشخص شد

ال دسمارکو مدعی شد خامس رودریگز احتمالا در تابستان سال بعد از رئال مادرید جدا خواهد شد.

اولین خروجی رئال مادرید مشخص شد


به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2018 و بعد از آنکه بایرن مونیخ علاقه ای به دائمی کردن قرارداد خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی و 28 ساله نشان نداد، چاره ای جز بازگشت او به برنابئو و پوشیدن لباس رئال مادرید وجود نداشت.

 

1433256

 

اما در فصل نقل و انتقالات تابستان نیز به نظر می رسید جدایی خامس قطعی باشد و ناپولی تلاش زیادی برای خرید این بازیکن کرد، اما در نهایت عدم توافق مالی باعث بهم خوردن این انتقال شد و با توجه به عدم موفقیت رئال مادرید در جذب گزینه های خط میانی خود مانند پل پوگبا و دنی فن دبیک، در نهایت زین الدین زیدان تصمیم به حفظ خامس گرفت.

 

شروع خوب خامس در فصل جاری باعث شد احتمال ماندن او و قرار گرفتن در پازل اندیشه های زیزو بیشتر شود، اما مصدومیت های متوالی در هفته های اخیر و افت خامس باعث شده رئال مادرید دوباره تصمیم به فروش او بگیرد. کهکشانی ها قصد دارند در تابستان سال بعد بازیکنانی که موفق نشده اند خود را در طول فصل نشان دهند را به فروش برسانند و به نظر می رسد خامس در صدر این لیست قرار دارد. اخبار حاکی از آن است اینتر مشتری شماره یک این هافبک کلمبیایی خواهد بود و اگر خامس نتواند در ادامه فصل خود را به زیدان ثابت کند، این بار دیگر جدایی او از رئال مادرید دائمی و قطعی خواهد بود.

دیدگاه‌ها