کد خبر : 1654438 | 17 آذر 1398 ساعت 22:55 | 372.1K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه به لحظه با داغ ترین خبر روز

زنده: استراماچونی می‌ماند یا می‌رود؟

خبر فسخ قرارداد یک طرفه از سوی آندره استراماچونی، تمامی خبرهای فوتبالی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

زنده: استراماچونی می‌ماند یا می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، از امروز بعد از ظهر و از زمانی که برای اولین بار خبرگزاری ایرنا اقدام به انتشار نامه فسخ یک‌طرفه سرمربی ایتالیایی استقلال کرد، رسانه های ورزشی و هواداران استقلال به شدت به دنبال اطلاع از اخبار پیرامون این جدایی خبرساز هستند.

 

استراماچونی که در استقلال کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته و بعد از سال های طولانی ناکامی، در این باشگاه بسیار مورد علاقه هواداران است و خبر جدایی احتمالی او یک خبر معمولی نیست. بلکه مسئله ای است که می‌تواند تاثیراتی بسیار در صحنه فوتبال ایران داشته باشد.

 

استقلال و استراماچونی در صدر ترندهای توییتر فارسی. ناگفته پیداست که این مسئله چه تاثیر بزرگی در بحث های علاقمندان به فوتبال ایجاد کرده است.

 

00:47:  در حال حاضر چهره های مختلف علاقمند به استقلال در شبکه های اجتماعی چون توئیتر و اینستاگرام در حال واکنش نشان دادن به خبر جدایی استراماچونی هستند و هنرمندان و ورزشکاران هر یک به سیاق خود به نقد ماجرای داغ امروز مشغولند.

 

00:44: خبرنگارانی که برای اطلاع از اوضاع استقلال به سمت هتل المپیک رفته بودند، دقایقی پیش به سمت منازل خود بازگشتند. تلاش آنها با مقاومت جواد زرینچه ره به جایی نبرد.

 

00:30: اسماعیل خلیل زاده رییس هیئت مدیره استقلال : تکلیف آندره آ استراماچونی فردا مشخص خواهد شد و تلاش ما بر این است او را متقاعد به ماندن کنیم. او در پاسخ به این پرسش که آیا  هیات مدیره باشگاه استقلال برای مذاکره با استراماچونی راهی منزل وی شده‌اند اعلام کرد: در مورد خودم می توانم بگویم که نرفته ام اما نمی دانم آیا سایر اعضای هیات مدیره این کار را انجام داده‌اند یا خیر.(ایرنا)

 

۰۰:۱9 - استقلال و استراماچونی در صدر ترندهای توییتر فارسی. ناگفته پیداست که این مسئله چه تاثیر بزرگی در بحث های علاقمندان به فوتبال ایجاد کرده است.

 

1457944

 

۰۰:۱۶ - دلیلا همسر آندره استراماچونی روز گذشته در پستی اینستاگرامی، با مردم ایران مکالمه ای شورانگیز داشت. حالا که صحبت های او را مرور می‌کنیم به نظر می‌رسد جملات او شبیه به یک خداحافظی غمبار از مردمی است که بنابر آن چه که نوشته، به آن ها علاقه خاصی دارد.

 

1457943


۰۰:۰۲ - علی ضیا مجری معروف صداوسیما به جدایی متوالی مربیان خارجی پرداخته و نوشته: مسئولین عزیز، به خدا تنها دلخوشی بعضی ها همین فوتباله، ازشون نگیرید.

 

1457940


۰۰:۰۰ - امیدرضا روانخواه پیشکسوت آبی ها می‌گوید شوک رفتن استراما از بنزین ۳۵۰۰ تومانی هم بیشتر بوده! وی همچنین اعتقاد دارد استقلال با استراما صحیح ترین مسیر را داشت و فتحی باید می‌دانست چقدر حساسیت در این باره وجود دارد.

 

1457939

 

۲۳:۵۳ - میلیچ در گفتگو با خبرگزاری ایلنا در پاسخ به سوال راجع به بازگشت استراماچونی گفت: بعید می‌دانم، شاید در آینده این اتفاق بیفتد اما زمانی که هیات مدیره و مدیرعامل جدید به تیم بیایند! بعد از بازی فردا با دیاباته صحبت می‌کنم و بعد از آن‌ خواهیم دید چه می‌شود. ما بازیکن استقلال هستیم و اینگونه هیچ جامی نخواهیم برد.

 

۲۳:۴۸ - این هم یک توییت خوش بینانه که به صورت احتیاط آمیزی به احتمال حضور استراماچونی در بازی فردا روی نیمکت استقلال پرداخته است. اتفاقی که علاقه مندان فوتبال به شدت دوست دارند فردا رخ بدهد تا این تنش ناگهانی از لیگ فوتبال ایران دور شود.

 

1457937

 


۲۳:۴۶ - فرشاد کاس نژاد روزنامه نگار ایران ورزشی به ناامیدی هواداران اشاره و پرسشی را از استراماچونی مطرح کرده است: شما با استقلال ادامه می‌دهید آقای استراماچونی؟

 

1457920

 

۲۳:۴۵ - در شرایطی که استراماچونی در دسترس مدیران باشگاه استقلال نیست، آن ها به‌دنبال مذاکره با پاستورلو مدیر برنامه های او هستند.

 

۲۳:۳۷ - کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال: «امیر حسین فتحی» در تلویزیون ملی و در حضور میلیون‌ها بیننده اعلام کرده بود «قول می‌دهم استراماچونی در استقلال می‌ماند» و حالا چطور شد که که این مربی قراردادش را به طور یک‌طرفه فسخ کرد؟(ایرنا)

 

۲۳:۳۴ - اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال که تحت فشار هواداران هستند و باموجی از اعتراض و نارضایتی مواجه شده اند، دسته جمعی به خانه استراماچونی رفتند. آن ها قصد دارند به هر قیمتی که شده او را حفظ کنند.

 

۲۳:۳۰ - روزنامه های ورزشی ایتالیایی همه باهم خبر فسخ قرارداد آندره استراماچونی را پوشش داده اند. منبع اصلی خبر خبرگزاری آنسا، رسانه دولتی ایتالیایی بوده است که استراماچونی نامه فسخ خود را به آن ها ارسال کرده است.

 

1457878

 

۲۳:۲۲ - آیا استراماچونی حق فسخ قرارداد با استقلال را داشته است؟ امیر ارسلان اسکندری فعال حقوقی ورزش ایران به این سوال پاسخ می‌دهد.

 

قانون فیفا مربوط به بازیکن است نه مربی!

 

۲۳:۱۷ - تقلای استراماچونی در بازی مقابل فولاد در لحظات پایانی و اشاره اش به پایان وقت. عکس العملی که اولین چالش داوری را در ایران برایش به وجود آورد. استرا اما از این سختی ها جا نخورد و کارش را به بهترین شکل انجام داد تا امروز که انگار خطاب به همه (علاقه مندان فوتبال و مدیران) فریاد بزند و بگوید کار تمام است!

 

 

 

 

 

۲۳:۱۰ - در شبکه های اجتماعی جدالی شدید بین هواداران دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران استقلال و پرسپولیس در جریان است. استقلالی ها همچنان از اراده ای بالاتر از باشگاه برای از بین رفتن امیدهای قهرمانی، صحبت می‌کنند. در عین حال پرسپولیسی ها هم با اشاره به موضوع جدایی برانکو، اینطور استدلال می‌کنند که این مسئله (سو مدیریت) در باشگاه پرسپولیس نیز رخ داده و برنامه ریزی شده است. با این حال درصد کمی از هواداران استقلال هستند که این موضوع را قبول کنند.

 

۲۳:۰۷ - استقلال - پیکان با کدام سرمربی؟ این مهم ترین سوالی است که امشب پاسخی برای آن نیست.

 

1457942

 

۲۳:۰۱ - دیمارتزیو روزنامه نگار مشهور ایتالیایی و فعال در بازار نقل و انتقالات، همواره اخبار استراماچونی را تعقیب کرده است. او در توییتش به صراحت عنوان کرده: «پایان کار استراما در ایران فرا رسیده است.» اما هواداران فوتبال ایران دوست دارند مثل مطالب قبلی این چهره سرشناس ایتالیایی، این یک پیش بینی بدبینانه باشد.

 

1457881

 

۲۲:۵۸ - در حال حاضر چهره های مختلفی که به باشگاه استقلال علاقه دارند، در شبکه های اجتماعی در حال واکنش به این خبر هستند و هنرمندان، ورزشکاران و... هریک به سیاق خود به نقد این اتفاق می پردازند.

 

۲۲:۵۵ - امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش سابق تیم استقلال، ضمن درخواست استعفای فتحی، به وی اعلام کرده که او و هواداران ظرف یک هفته برای بقای استراماچونی در استقلال را جمع خواهد کرد.

 

۲۲:۵۳ - باشگاه استقلال در حالی که خود را آماده حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا می‌کرد، با شوکی جدی مواجه شده و همه اخبار تحت تاثیر موضوع استراماچونی قرار گرفته است. مدیران استقلال عقیده دارند با توجه به این که این مربی با استقلال قراردادی دو ساله منعقد کرده، نمی‌تواند اقدام به فسخ قرارداد کند. با توجه به این که حتی در موضوع پرداخت ها، مسئله تحریم ها مشکل اصلی برای نشستن پول در حساب استراماچونی بوده است.

 

۲۲:۵۰ - وویسی از علی فتح الله زاده در فضای مجازی منتشر شده که در آن می گوید که جواد زرینچه سرپرست استقلال که فردا روی نیمکت خواهد نشست، گفته من تیم را جمع می‌کنم و استراماچونی کاری نمی‌کرد! صدایی که قطعا برای جواد زرینچه که فردا قرار است سرمربی موقت استقلال باشد، شرایط بدی ایجاد خواهد کرد.

 

۲۲:۴۹ - مهدی طاهرخانی روزنامه‌نگار ورزشی در توییتر خود نوشته که با مترجم استراماچونی صحبت کرده و این مربی فردا برای پرواز میلان بلیت تهیه کرده است.

 

۲۲:۴۴ - در حال حاضر و با ورود مقامات ورزشی و سیاسی به موضوع، این امید اندک وجود دارد که استراماچونی پیش از مسابقه مقابل پیکان، به کار خود بازگردد.

 

۲۲:۳۶ - یکی از مدیران باشگاه استقلال امشب به خبرنگار ما گفت: استراماچونی خواهان کاهش یکساله قراردادش با باشگاه استقلال بوده و بعد از عدم اجابت این خواسته از سوی مدیران استقلال، با توجه به این که دست بالا را در موضوع قرارداد داشته است، اقدام به فسخ  قرارداد خود با استقلال کرده است.

 

۲۲:۳۱ - در خبرها گفته شده، آندره استراماچونی کشور قطر را برای مقصد آینده خود برگزیده است اما این خبر تنها در حد شایعه و از سوی برخی فعالان حوزه نقل و انتقالات مطرح شده است.

 

۲۲:۲۶ - از هتل المپیک محل اردوی استقلال خبر می‌رسد که جواد زرینچه در مسابقه فردا مقابل پیکان، سرمربی آبی ها خواهد بود.

 

۲۲:۲۲ - گفته می‌شود موبایل سرمربی ایتالیایی در تمام روز خاموش بوده و مسئولان استقلال باوجود تلاش بسیار موفق به برقراری تماس با وی نشده اند.

 

۲۲:۱۹ - هشتگ «استراماچونی بمان» در توییتر داغ شده و هواداران استقلال به دنبال جلب نظر این سرمربی برای ماندن در استقلال هستند.

دیدگاه‌ها