کد خبر : 1654468 | 18 آذر 1398 ساعت 09:30 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

حضور در یک تیم لیگ برتری؛ شاید

پورموسوی: به یک شرط به جام جهانی صعود می‌کنیم

سرمربی تیم ملی جوانان می گوید تنها به یک شرط تیم ملی جوانان ایران شانس حضور در جام جهانی 2021 را خواهد داشت و آن انجام بازی های دوستانه خوب در ماه های آتی است.

پورموسوی: به یک شرط به جام جهانی صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی در خصوص اقداماتی که بعد از صعود تیم ملی جوانان به جام ملت ها انجام شده است؛ می گوید: بعد از بازی های مقدماتی جام ملت ها نشستی با اعضای کمیته فنی برگزار شد که در این نشست من گزارش عملکرد تیم در ماه های گذشته و هم چنین مسیر صعود به جام جهانی را ارائه دادم. حالا این کمیته فنی و فدراسیون فوتبال هستند که در خصوص اجرای برنامه ها و ادامه کار تصمیم می گیرند.

 

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در خصوص شانس صعود این تیم به جام جهانی گفت: صعود به جام جهانی جوانان سخت تر از جام جهانی اصلی است به این خاطر که در این بازی ها 24 تیم شانس حضور را خواهند داشت و در هر دوره تیم های شاخصی از صعود باز می مانند. شک نکنید من به صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی خوشبین هستم منتهی به یک شرط. اینکه زمان را از دست ندهیم و در ماه های پیش رو بازی های تدارکاتی را با تیم های شاخص آسیا و دیگر قاره ها از جمله اروپا انجام دهیم و هم چنین اردوی تدارکاتی در کشورهای اروپایی داشته باشیم. برخی از بازیکنانی که اکنون در تیم ملی جوانان حضور دارند از مسابقات آموزشگاه ها به تیم ملی جوانان دعوت شدند و آنهایی هم که در تیم های لیگ برتری حضور دارند بازی نمی کنند. تنها بازی های تدارکاتی است که موجب انتقال تجربیات به آنها خواهد شد و من نمی توانم پای تخته تجربه را به بازیکنان آموزش بدهم. تجربه چیزی است که بازیکن باید آن را حس کند. به هر صورت 16 تیم در جام ملت ها حاضر هستند که از این جمع تنها 4 تیم به جام جهانی صعود خواهند کرد و این نشان می دهد کار سختی پیش رو داریم و باید سخت کار کنیم.

 

سیروس پورموسوی در خصوص زمزمه های حضور وی در تیم های لیگ برتری گفت: به هر صورت قرارداد من با تیم ملی جوانان تمام شده و طبیعی است مذاکراتی از سوی تیم های لیگ برتری با من انجام شود. هنوز تصمیمی نگرفته ام و ابتدا منتظر هستم شرایط من در تیم ملی جوانان مشخص شود. به هر صورت شغل من مربیگری است و از این راه ارتزاق می کنم و باید مشغول به کار شوم. در ماه های آتی چه در تیم ملی جوانان باشم و چه در تیم های لیگ برتری همه تلاشم را برای موفقیت به کار می گیرم و خوشحالم که تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها اماراتی را حذف کرد که برای حضور در این بازی ها هزینه های زیادی را متحمل شده بود.

 

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان در پاسخ به این سوال که می گویند مربیان تیم های ملی پایه هنوز دستمزد خود را دریافت نکرده اند؛ گفت: من دوست ندارم پاسخ دروغ به سوالتان بدهم. بله من و همکارانم دریافتی از فدراسیون فوتبال نداشتیم. اما مشکلی در تیم وجود نداشت و با همه وجود سعی کردیم برنامه های تیم ملی جوانان را پیش ببریم. فدراسیون فوتبال به خاطر بلوکه شدن پول هایش توسط فیفا مشکلاتی دارد که قطعا این مشکلات در آینده حل می شود.

دیدگاه‌ها