کد خبر : 1654469 | 18 آذر 1398 ساعت 09:20 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از عمل جراحی پیوند مغز استخوان

بازگشت دوباره میهایلوویچ به میادین فوتبال

سینیشا میهایلوویچ سرمربی صرب بولونیا که از مدتی پیش به سرطان مبتلا شده است دیشب در جریان دیدار این تیم با آث میلان به نیمکت بولونیا بازگشت و روی نیمکت این تیم نشست.

بازگشت دوباره میهایلوویچ به میادین فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت سینیشا میهایلوویچ سرمربی صرب باشگاه بولونیا به نیمکت این تیم، بعد از مدتی دور بودن از میادین فوتبال، به دلیل ابتلا به سرطان، دیشب در جریان دیدار این تیم با آث میلان در سری آ لحظاتی احساسی بوجود آورد. استفانو پیولی سرمربی میلان یکی از کسانی بود که به سراغ میهایلوویچ رفت و خواست او را به آغوش بکشد تا خوشحالی خود را از دیدن دوباره او در میادین فوتبال نشان دهد.

 

1457969

 

میهایلوویچ که اوایل سال جاری میلادی اعلام شد به سرطان خون مبتلا است و ماه گذشته میلادی تحت عمل جراحی پیوند مغز استخوان قرار گرفته بود از آن زمان دیگر نتوانسته بود روی نیمکت بولونیا بنشیند و دیشب برای اولین بار توانست از کنار زمین تیمش را هدایت کند.

 

البته بولونیا نتوانست شب بازگشت میهایلوویچ را با یک پیروزی جشن بگیرد و در این بازی با نتیجه 3-2 مغلوب میلان شد.

 

1457968

 

استفانو پیولی سرمربی میلان در پایان بازی وقتی مقابل خبرنگاران قرار گرفت گفت بازگشت میهایلوویچ برایش خبر شیرین‌تری از پیروزی میلان بوده. سرمربی میلان به خبرنگاران گفت:" دیدن دوباره سینیشا میهایلوویچ خیلی لذت‌بخش بود. من می‌خواستم او را به آغوش بکشم ولی سینیشا گفت به دلیل شرایطی که دارد بهتر است این کار را نکنم. با این حال، دیدن دوباره او خیلی هیجان‌انگیز بود و لحظات خیلی شیرینی برای ما به وجود آورد".

 

دیدگاه‌ها