کد خبر : 1654482 | 18 آذر 1398 ساعت 10:50 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

رودری:

رختکن سیتی بعد از دربی سرشار از خشم بود

رودری ستاره منچسترسیتی می‌گوید بعد از شکست 2-1 این تیم مقابل یونایتد بازیکنان منچسترسیتی در رختکن این تیم از تصمیمات داوری و VAR به شدت عصبانی بوده و آن را عامل باخت‌شان می‌دانستند.

رختکن سیتی بعد از دربی سرشار از خشم بود

به گزارش "ورزش سه"، رودری، ستاره منچسترسیتی می‌گوید پنالتی‌ای که بازیکنان سیتی معتقد بودند در دربی شهر منچستر، در  دیدار با یونایتد برای آنها گرفته نشده باعث عصبانیت شدیدشان شده و بعد از بازی در رختکن، جو عصبانیت شدیدی علیه داور و VAR وجود داشته. رودری همچنین از هواداران سیتی خواست که علیرغم نتایج نه چندان خوب اخیر به حمایت از تیم محبوب‌شان ادامه دهند.

 

1457994

 

رودری در صحبت های خود با اشاره به صحنه‌ای در دربی منچستر که بازیکنان این تیم معتقد بودند توپ در محوطه جریمه یونایتد به دست ویکتور لیندلوف بازیکن این تیم اصابت کرده و باید داور اعلام پنالتی می‌کرده، می‌گوید بعد از بازی در رختکن سیتی جو بسیار عصبانی و پرتنشی وجود داشته که ناشی از خشم بازیکنان سیتی از تصمیم داور بوده.

 

رودری در این باره گفت:" ما از تصمیم داور خیلی عصبانی بودیم ولی دیگر نباید راجع به این موضوع حرف بزنیم. ما حالا باید به جنگیدن ادامه بدهیم و حواس‌مان را به این مسائل پرت نکنیم. این کار دیگران است که اعتراض کنند و ما بازیکن ها نمی‌توانیم داد بزنیم. بعضی تصمیم ها می‌توانند نتیجه بازی‌ها را عوض کنند. VAR برای این است که تصمیم نادرست داور را اصلاح کند ولی همه این حرف ها بهانه مناسبی برای باخت ما نیست".

 

1457993

 

دیلی‌میل می‌گوید عصبانیت نسبت به تصمیم داور دیدار منچسترسیتی- منچستریونایتد همچنان در کادر فنی و مدیریت باشگاه سیتی هم وجود دارد و مدیر ورزشی این باشگاه اخیرا شکوائیه‌ای رسمی به سازمان لیگ برتر جزیره ارائه کرده و با اشاره به دست کم دو مورد اخیر که اشتباه داوری تاثیرگذار به ضرر منچسترسیتی شده خواهان اصلاح روندهای VAR شده است.

 

دیدگاه‌ها