کد خبر : 1654499 | 18 آذر 1398 ساعت 11:52 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس اتلتیکو و یک اعتراف تلخ در مورد هافبک رئال

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، مدعی شد که این باشگاه در تابستان به شدت خواهان جذب خامس رودریگز، هافبک رئال مادرید، بوده است.

رئیس اتلتیکو و یک اعتراف تلخ در مورد هافبک رئال

به گزارش " ورزش سه"، خامس رودریگز یکی از بازیکنانی بود که در تابستان شایعات زیادی پیرامون جدایی او از رئال مادرید شنیده می شد. از باشگاه هایی نظیر اتلتیکومادرید، منچستریونایتد و میلان از مشتریان جدی این هافبک کلمبیایی یاد شده بود اما در نهایت او در جمع کهکشانی ها ماندگار شد

 

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، اخیرا برای ساخت یک فیلم تبلیغاتی راهی کشور کلمبیا شده است. او در حاشیه حضورش در کلمبیا درباره تلاش باشگاه اتلتیکومادرید برای جذب خامس در تابستان پرده برداشت. او گفت: " ما تلاش زیادی برای جذب خامس در تابستان انجام دادیم اما مذاکرات به بن بست خورد و او در رئال مادرید ماندگار شد."

 

 

1429096

 

 

طبق گزارش ها اتلتیکومادرید حاضر بود مبلغ 50 میلیون یورو برای جذب خامس پرداخت کند اما این بازیکن در نهایت تصمیم به ماندن در رئال گرفت. سرزو در ادامه گفت: " بازیکنان در هر جایی که بخواهند بازی می کنند و خامس در آن لحظه دوست داشت در رئال بماند. اکنون قراردادهایی که باید منعقد شده اند و بازیکنانی که موفق به جذب آن ها نشده ایم، خواهان انتقال به اینجا نبوده اند."

 

دیدگاه‌ها