کد خبر : 1654503 | 18 آذر 1398 ساعت 11:56 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

بیروت میزبان مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی بزرگسالان در چهار بخش پاراتکواندو، پومسه، کیوروگی انفرادی و تیمی از ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه در بیروت لبنان برگزار خواهد شد.

بیروت میزبان مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی بزرگسالان در چهار بخش پاراتکواندو، پومسه، کیوروگی انفرادی و تیمی از ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه در لبنان و شهر بیروت  برگزار می‌شود.

 

در بخش پاراتکواندو ششمین دوره این رقابت‌ها روز ۱۳ اسفندماه انجام خواهد شد؛ نمایندگان کشورمان در دوره قبل این رقابت‌ها با کسب ۴ مدال طلا و ۲ نقره عنوان قهرمانی را کسب کردند.ششمین دوره مسابقات پومسه آسیایی روز ۱۴ اسفندماه پیگیری می‌شود؛ پومسه‌روهای ایرانی در پنجمین دوره این رقابت‌ها با ۴ طلا، ۲ نقره و ۶ برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.

 

بیست و چهارمین دوره این رقابت‌ها در بخش کیوروگی انفرادی روز ۱۵ و ۱۶ اسفند برگزار می‌شود؛ در دوره قبل این رویداد مردان هوگوپوش کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند و در بخش زنان نیز یک مدال نقره، ۲ برنز و عنوان پنجمی کسب شد.

 

در این دوره برای نخستین مرتبه برگزاری رقابت‌های تیمی کیوروگی آسیایی را شاهد خواهیم بود؛ این رقابت‌ها روز ۱۶ اسفندماه انجام می‌شود.

 

دیدگاه‌ها