کد خبر : 1654505 | 18 آذر 1398 ساعت 12:06 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماندگار فرزامی قهرمان تنیس غرب آسیا شد

ماندگار فرزامی در هفته نخست مسابقات تنیس زیر 13 سال غرب آسیا برابر هانا سلطانی به برتری رسید و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

ماندگار فرزامی قهرمان تنیس غرب آسیا شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، فینال هفته نخست رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در امارات امروز با حضور 2 ایرانی برگزار شد. در فینال بخش انفرادی مسابقات در بخش دختران، ماندگار فرزامی و هانا سلطانی برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه دادند.
 

در پایان این دیدار ، ماندگار فرزامی موفق شد با نتیجه ( 0-6 و 2-6 ) از سد هانا سلطانی عبور کند و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند. به این ترتیب دختران کشورمان با کسب عناوین برتر به کار خود در هفته نخست پایان دادند و با پایان این مسابقه پسران کشورمان در فینال انفرادی و تیم های ملی در بخش دو نفره به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

در دیدارهای فینال انفرادی دو بازی تمام ایرانی در مسابقات قهرمانی زیر 13 سال غرب آسیا برگزار می‌شود و از پیش 2 مدال طلا و 2 مدال نقره برای ملی پوشان ایران به ارمغان آمده است.


فریبا سفید باف و تونی اندرویچ از کرواسی هدایت تیم‌های ملی ایران در این رویداد را برعهده دارند.

 

سرداور این مسابقات برعهده شروین صفوی از کشورمان، دارای نشان سفید داوری صندلی از فدراسیون جهانی تنیس ITF است. نماینده فدراسیون جهانی تنیس ITF در این مسابقات هم سید امیر برقعی مدیر توسعه تنیس غرب و آسیای میانه از ایران است.

 

 

دیدگاه‌ها