کد خبر : 1654508 | 18 آذر 1398 ساعت 12:10 | 106K بازدید | 0 دیدگاه

قریب: جلسه دارم اما بعدا صحبت می‌کنم

مدیر محبوب استقلالی‌ها هنوز حرف نمی‌زند

مدیرعامل استقلال در اواسط دهه هشتاد بعد از دوران موفقی که در این تیم داشت از فوتبال فاصله گرفت.

مدیر محبوب استقلالی‌ها هنوز حرف نمی‌زند

به گزارش" ورزش سه" محمدحسین قریب یکی از موفق ترین مدیران باشگاه استقلال در دو دهه اخیر بوده است اما او بعد از آنکه در مهرماه سال 85 از سمت خود در این باشگاه کنار رفت تقریبا از فوتبال دور شد. قریب اما در اسفند سال 1390 باردیگر قصد بازگشت به فوتبال داشت و در انتخابات ریاست فدراسیون جدی ترین رقیب علی کفاشیان بود.


در انتخاباتی که به دور دوم کشیده شد در نهایت کفاشیان با 22 رای بیشتر از قریب به ریاست فدراسیون فوتبال رسید. با این وجود هنوز خیلی از استقلالی ها از دوران مدیریت قریب به عنوان دوره ای خوب یاد می کنند.


در حالی که این خبر در خبرگزاری ها و کانال های مختلف به چشم می خورد که امیرحسین فتحی برکنار شده یا استعفا داده است، بار دیگر نام قریب در بین گزینه های مدیریت این تیم دیده می شود.


با این مدیرسابق استقلال تماس گرفتیم اما او گفت که در جلسه ای مهم است و نمی تواند صحبت کند. اینکه آیا این جلسه مهم جلسه ای مربوط به استقلال بوده یا نه را کسی نمی داند هر چند قریب یکی از مدیران با سابقه و سرشناس در عرصه سیاستگذاری و اقتصاد است و ممکن است در جلسه ای غیرمرتبط با استقلال حضور داشته باشد. با این حال قریب اصرار ما به صحبت در رابطه با شرایط این روزهای استقلال را بی پاسخ گذشته و به زمانی نزدیک موکول کرد.

دیدگاه‌ها