کد خبر : 1654518 | 18 آذر 1398 ساعت 13:20 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: واینالدوم و لالانا مقابل سالزبورگ بازی می‌کنند

یورگن کلوپ در آستانه بازی لیورپول با سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا گفت دو نفر از بازیکنان مصدوم این تیم بهبود یافته‌اند و ممکن است در این بازی به صورت فیکس بازی کنند.

کلوپ: واینالدوم و لالانا مقابل سالزبورگ بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که لیورپول فردا سه‌شنبه در آخرین بازی خود در مرحله گروهی چمپیونزلیگ در خانه سالزبورگ اتریش به مصاف این تیم می‌رود، یورگن کلوپ در آستانه این بازی گفت دو نفر از ستاره‌های مصدوم قرمزها، جورجینیو واینالدوم و آدام لالانا بهبود پیدا کرده و ممکن است در این بازی از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان بروند.

 

1458059

 

واینالدو و لالانا در بازی روز شنبه مقابل بورنموث به دلیل مصدومیت نتوانستند به میدان بروند ولی شاگردان کلوپ در غیاب آنها هم در این بازی 3-0 به پیروزی رسیدند.

 

حالا که لیورپول به دلیل فشار بازی‌های پرتعداد و در اختیار نداشتن چند نفر از ستاره‌های خود با مشکل مواجه است، کلوپ در آستانه دیدار با سالزبورگ گفت واینالدوم و لالانا حالا در اختیار تیم هستند و ممکن است در این بازی به میدان بروند.

 

1458058

 

کلوپ در این باره گفت:" تنها بازیکنانی که ممکن است برای بازی مقابل سالزبورگ به تیم برگردند تا بتوانیم با یک تیم شانزده نفره به اتریش برویم واینالدوم و آدام لالانا هستند. اگر کسی در این تیم کوچک ناراحت است که چرا نمی‌تواند در فلان بازی یا بهمان بازی فیکس بازی کند نمی‌توانم کاری برایش بکنم".

 

 

دیدگاه‌ها