کد خبر : 1654531 | 18 آذر 1398 ساعت 13:48 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

رایان گیگز:

پل پوگبا کلید موفقیت یونایتد در آینده است

رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید بازگشت پل پوگبا، ستاره فرانسوی، به ترکیب منچستریونایتد قدرت این تیم را بیشتر خواهد کرد و با او شاهد یونایتد مقتدرتری خواهیم بود.

پل پوگبا کلید موفقیت یونایتد در آینده است

به گزارش "ورزش سه"، رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد و سرمربی تیم ملی ولز می‌گوید شیاطین سرخ در بازی‌های اخیرشان توانسته‌اند روزهای سخت را پشت سر بگذارند و بازگشت پل پوگبا به ترکیب این تیم مثل کلیدی است که می‌تواند قفل مرحله بعد را برای این تیم باز کرده و قدرت شیاطین سرخ را بیشتر کند.

 

1453697

 

منچستریونایتد با کسب دو پیروزی پیاپی در دو بازی مهم مقابل تاتنهام و منچسترسیتی بار دیگر هوادرانش را امیدوار کرده. شاگردان اوله گنار سولسشر که در ابتدای فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کردند حالا امیدوارند با روحیه‌ای که از این دو پیروزی پیدا کرده‌اند بتوانند برای راه یافتن به جمع چهار تیم برتر جدول لیگ برتر جزیره تلاش کنند.

 

رایان گیگز در این باره گفت:" پیروزی در دربی مقابل منچسترسیتی خیلی مهم است. اعتماد به نفسی که این پیروزی به تیم می‌دهد می‌تواند در بازی‌های بعدی تاثیرگذار باشد. تیم در همه بازی‌های مهم به تمرکزی که در آن بازی از یونایتد دیدیم نیاز دارد. بازیکنان ما در آن بازی چه در فاز دفاعی و چه در فاز تهاجمی عالی بودند و برای سیتی مشکلات زیادی درست کردند".

 

1458068

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" همه می‌دانند که یونایتد در مقابل تیم های بزرگ آمار خوبی داشته چون توانسته از فرصت هایی که در اختیارش قرار می‌گیرد استفاده کرده و در ضدحمله به آنها ضربه بزند. این همان جایی است که ما به پل پوگبا نیاز مبرم داریم و او زمانی که به ترکیب تیم برگردد می‌تواند قفل مرحله بعد را برای یونایتد باز کند. زمانی که پوگبا برگردد و مثل روزهای خوبش بازی کند یونایتد به مرحله بعد وارد می‌شود".

 

دیدگاه‌ها