کد خبر : 1654536 | 18 آذر 1398 ساعت 13:24 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

عباسیان: این بدبیاری‌ها تمام می‌شود

وینگر سایپا معتقد است عدم گلزنی نارنجی پوشان فقط به مسائل فنی مرتبط نمی‌شود و این تیم دچار بدبیاری شده است.

عباسیان: این بدبیاری‌ها تمام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان درمورد دیدار فردای سایپا مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی حساسی داریم و با آنالیزی که آقای صادقی و کادر فنی تیم داشتند، با شرایط و نحوه بازی تیم حریف هم کاملا آشنا شدیم. می‌دانیم مسابقه راحتی نداریم چون نفت هم مثل ما در کار دفاعی خوب کار کرده ولی ما باید هر طور شده در این بازی نتیجه بگیریم.

 

او با بیان اینکه تمام هدف ما برتری مقابل نفت مسجدسلیمان است، ابراز کرد: حریفان سایپا بیشتر مجبور به دفاع هستند چون ما حملات بیشتری انجام می‌دهیم و با توجه به اینکه نفت در این فصل نباخته، کمی کار ما سخت می‌شود ولی شک نکنید با امید و انگیزه زیادی به استقبال این بازی می‌رویم و تنها برای گرفتن سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

 

بهترین پاسور لیگ برتر درمورد دلیل گل نزدن سایپا در هفته‌های گذشته عنوان کرد: ما تا دم دروازه حریف می‌رویم ولی نمی‌دانم لحظه آخر چه اتفاقی می‌افتد که توپ‌ها به اوت می‌رود یا به تیرک می‌خورد. دروازه‌بانان حریف هم که مقابل ما ستاره می‌شوند! این بدبیاری‌ها ممکن است برای هر تیمی در یک مقطع از فصل اتفاق بیفتد و تمام می‌شود.

 

عباسیان ادامه داد: جایگاه سایپا این جای جدول نیست و شک نکنید خیلی زود و قبل از اینکه به تعطیلات نیم‌فصل برسیم، بالاتر می‌رویم. مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تلاش زیادی می‌کنند و امیدوار هستیم از همین بازی مقابل نفت مسجدسلیمان طلسم‌شکنی کنیم و مثل ابتدای فصل نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها