کد خبر : 1654561 | 18 آذر 1398 ساعت 14:53 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

باید مقابل پرسپولیس بدون اشتباه بازی کرد

جلالی: گل‌محمدی بهترین گزینه تیم ملی است

سرمربی گل گهر در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس با حضور در نشست خبری از سرمربی کنونی شهرخودرو به عنوان بهترین گزینه برای تیم ملی یاد کرد.

جلالی: گل‌محمدی بهترین گزینه تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به تازگی هدایت گل گهر سیرجان را بر عهده گرفته، با اشاره به شرایط آماده سازی تیمش مدعی شد که این دیدار می‌توانست برای او با عملکردی بهتر همراه شود، در صورتی که او فرصت بیشتری برای آماده سازی تیمش در اختیار داشت. جلالی درباره شرایط آمادگی تیمش برای این بازی گفت: ترجیح می‌دادم برای این بازی وقت بیشتری داشتیم. با این حال پیشرفت‌های خوبی داشتیم. امیدوارم هر چه زودتر نتیجه بگیریم و البته باید بگویم که پرسپولیس تیم بزرگی است.


وی در ادامه گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. مهدی ترابی یکی از بهترین بازیکنان است و در کنار او بازیکنانی مثل نعمتی، شیری، احمدزاده، ربیع‌خواه و... حضور دارند. آنها تیمی هستند که باید مقابل‌شان سنجیده و بدون اشتباه بازی کرد و امیدوارم که فردا همین‌گونه بازی کنیم.

 

جلالی در مورد اینکه به دنبال جذب منشا هستید یا نه، گفت: صحبت‌هایی با این بازیکن کرده‌ایم و هیچ چیز مشخص نیست. یک بازیکن خارجی از بورکینافاسو داریم و یکی هم چهارشنبه می آید. این بازیکنان با هزینه خودشان می‌آیند تا آنها را ببینم و اگر مورد تأیید بودند، آنها را انتخاب می‌کنم.

 

جلالی در مورد اخراج دو خارجی از گل گهر گفت: آنها به کار تیم نمی‌آیند. بازی‌هایی که انجام داده بودند، این مسأله را نشان داده بود.

 

وی در مورد اینکه به نظر شما مربی ایرانی به درد تیم ملی می‌خورد یا خارجی، اظهار داشت: اگر تصمیم‌گیرنده بودم، بدون فوت وقت یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌کردم و همه جوره از او حمایت می‌کردم. وقت آن رسیده که این داخلی‌گریزی را تمام کنیم.  اگر به 15 سال قبل برگردید، می‌بینید که تقریباً یک داخلی‌گریزی وحشتناک انجام شده که برای آن برنامه‌ریزی شده بود. البته ما مربیان هم مقصر بودیم، اما اگر بخواهند این رویکرد را تغییر دهند، چالش‌هایی وجود دارد. اگر من تصمیم‌گیرنده بودم، او را سرمربی تیم ملی می‌کردم و پشت او می‌ایستادم.


وی در پایان این نشست خبری درباره اینکه چرا برخی باشگاه‌ها بازیکن خارجی بی‌کیفیت جذب می‌کنند، گفت: دلیل این مسأله را همه شما بهتر از من می‌دانید.

 

دیدگاه‌ها