کد خبر : 1654563 | 18 آذر 1398 ساعت 14:56 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

تماشاگران کجا رفته‌‌اند؟

پرسپولیس-گل گهر؛ چقدر تماشاچی می‌آید؟

مشخص نیست چه اتفاقی افتاده که تعداد کل تماشاگران بازی‌های خانگی این تیم تا اینجای فصل به عدد تماشاگران یکی از بازی‌های دهه 60 سرخ‌ها مقابل هما یا اکباتان نمی‌رسد!

پرسپولیس-گل گهر؛ چقدر تماشاچی می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه" ، اگر حساب دربی و آن سهمیه 50 درصدی را جدا کنیم (که البته آن بازی هم کلاً 65 هزار تماشاگر داشت و سهم پرسپولیس از نصف این عدد نیز قابل توجه نیست) سرخ‌ها تا کنون مقابل پارس جم، صنعت نفت آبادان (یک بار لیگ و یک بار حذفی)، سپاهان، ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی بازی کرده‌اند که در خوشبینانه‌ترین حالت و بازی‌هایی مثل افتتاحیه و ال‌کلاسیکوی وطنی تعداد تماشاگران به 20 هزار نفر هم نرسید اما عجیب اینکه در برخی دیگر تعداد تماشاگران فقط 3 تا 8 هزار نفر بود!


 در چنین شرایطی عصر سه‌شنبه پرسپولیس بازی خانگی دیگری برگزار خواهد کرد و مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان می‌رود که این دیدار می‌تواند آزمونی بزرگ برای هواداران عاشق پرسپولیس باشد. بعد از حمایت جالب هواداران استقلال از تیم محبوب‌شان در بازی با شهر خودرو حالا نوبت پرسپولیسی‌هاست تا نشان دهند برای بازگشت تیم محبوب‌شان به رأس قله فداکاری کرده و پیه تمام مشکلات، از هزینه بالای کرایه و بلیت تا سرمای هوا و ترافیک را به جان می‌خرند و برای حمایت تیم محبوب‌شان در ورزشگاه حاضر خواهند شد. از سوی دیگر در باشگاه پرسپولیس عزمی ایجاد شده تا موضوع بازگرداندن هواداران به ورزشگاه را جدی بگیرند که کاستن 5 هزار تومانی قیمت بلیت در همین راستا صورت گرفته است. در عین حال برخی اعضای تیم و البته پیشکسوتان هم در فضای مجازی شروع به تشویق هواداران پرسپولیس کرده‌اند تا تیم‌شان در این مسابقه مثل بازی‌های قبلی تنها و غریب نباشد.


در عین حال شاید همه آنهایی که به خاطر عدم ثبات، نمایش‌های پرنوسان و نتایج نه چندان جالب تیم این فصل پرسپولیس به ورزشگاه نمی‌آمدند حداقل بعد از بازی درخشان و برد فوق‌العاده در فولادشهر دچار تحول فکری شده و به این نتیجه رسیده باشند که پرسپولیس کالدرون همان پرسپولیس برانکوست و با پتانسیل موجود در این تیم بازگشت به صدر جدول و تکرار قهرمانی‌های گذشته میسر خواهد بود به شراط اینکه حمایت پشت سر این تیم باشد و دلگرمی جای دلزدگی را بگیرد.


با این حساب باید دید عصر سه‌شنبه و در مسیری که پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول به آن گام گذاشته چند هزار هوادار  به ورزشگاه می‌روند.

دیدگاه‌ها