کد خبر : 1654577 | 18 آذر 1398 ساعت 15:38 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

با این شرایط طبیعی بود که استراماچونی برود؛ 

همدانی: صفر را با صفر عوض نکنیم

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که مشکل مدیریتی در ایران فقط به باشگاه استقلال معطوف نیست.

همدانی: صفر را با صفر عوض نکنیم

ستار همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به اتفاقاتی که طی ساعتت گذشته پیرامون باشگاه استقلال در حال رخ دادن است، اینگونه حرف های را با "ورزش سه" آغاز کرد: خب اینکه آقای استراماچونی جدا شود، طبیعی بود. استقلال از اول فصل مشکلات عدیده ای پیدا کرد ولی با هنرمندی آقای استراماچونی تیم به وحدت تاکتیکی رسید و با مشقت های زیاد به صدر جدول رسید. با این حال مشکلات و مسیر به جای اینکه رفته رفته هموارتر بشود، ناهموار شد و همین باعث شد که استقلال مشکلات بیشتری داشته باشد.


هافبک تدافعی سابق استقلال ادامه داد: ببینید یک بخش آوردن مربی بزرگ و خوب است ولی بخش بعدی هموار کردن مسیر است. مدیران مرتب می گویند تحریم ولی راه کارهای مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد. متاسفانه دروغ می گوییم و صداقت نداریم. بهتر است اگر اشاره به تحریم می کنیم راه کارها را هم بگوییم و مثلا بگوییم یکی دو روز دیرتر انجام می شود. این روزها تنها دلخوشی مردم فوتبال است و نباید با احساسات مردم اینگونه بازی شود.


از ستار همدانی در رابطه با مدیریت فتحی در این موضوع پرسیدیم که او بیان کرد: این فقط مشکل آقای فتحی و استقلال نیست؛ در تیم ملی هم شاهد این اتفاقات بودیم. کلا مشکلات مدیریتی داریم. ما فقط ادای مدیریت را درمی آوریم. باید از افرادی استفاده کنیم که توانمند هستند و بلدند چطور قرارداد ببندند. ما از مدیران چیز زیادی که نخواستیم. قراردادی را بسته اند و فقط می خواهیم که به آن عمل کنند.


همدانی در ادامه با اشاره به اینکه فتحی نشان داده مدیر توانمندی نیست، افزود: نظر خیلی ها این است که مدیر باشگاه باید عوض شود، ولی من اعتقادم این است که صفر را با صفر عوض نکنیم و اگر می خواهیم مدیریت باشگاه را عوض کنیم، فردی را بیاوریم که توانمند باشد. آقای فتحی نشان داده که مدیر توانمندی نیست؛ چرا که حاشیه های مختلفی از اول حضورش در استقلال ایجاد شده و مشکلات روز به روز در حال افزایش است و اگر این مدیریت قطع شود بهتر است.


مربی سابق استقلال سپس اینگونه حرف هایش را از سر گرفت و گفت: اما چه کسی را باید بیاوریم. یک مدیر توانمند یا یکی مثل قبلی؟ باید تصمیم درستی گرفته شود. یک مدیر ممکن است خودش تخصص کافی نداشته باشد ولی باید کارگروه های مختلفی تشکیل دهد و از دانش آنها استفاده کند. ما فرد محور هستیم ولی باید برنامه محور باشیم و کار تیمی داشته باشیم. در بخش اداری باشگاه های بزرگ حداقل 400، 500 نفر کار می کنند. شاکله استقلال و پرسپولیس و تراکتور آیا بیشتر از 50 نفر است؟ ما باید ساختار ایجاد کنیم. البته این در صورتی است که ثبات مدیریتی ایجاد شود.

 

دیدگاه‌ها