کد خبر : 1654598 | 18 آذر 1398 ساعت 16:30 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

فشنگچی: سرمربیگری‌ام را به فال نیک می‌گیرم!

در پی تغییرات مدیریتی در باشگاه سرخپوشان پاکدشت امیرحسین فشنگچی بازیکن سابق پرسپولیس و این تیم به سمت سرمربیگری سرخپوشان منصوب شد.

فشنگچی: سرمربیگری‌ام را به فال نیک می‌گیرم!

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فشنگچی پس از اعلام خبر سرمربیگری اش در تیم سرخپوشان پاکدشت به "ورزش سه" گفت: از شنیدن این خبر و اعلام نامم به عنوان سرمربی بسیار خوشحال هستم و از این باب از اعتماد مدیران باشگاه تشکر می کنم و این لطف آنها نسبت به من بوده که من را برای دو بازی باقیمانده تا نیم فصل به عنوان سرمربی تیم معرفی کرده اند. امیدوارم بتوانم اعتماد آنها را در این بازی ها جلب کرده و بهترین نتایج را برای سرخپوشان به دست بیاوریم.


وی در ادامه از عملکرد کادرفنی سابق و علی نیکبخت نیز می گوید:  آقای نیکبخت واقعا زحمت بسیاری برای کسب بهترین نتایج را داشته اند و کنار گذاشتن ایشان به دلیل مسائل فنی نبوده و تصمیمی است که مدیران جدید گرفته اند.


فشنگچی در آخر باز هم از اعتماد مدیران و مسئولان تیم تشکر و اعلام کرد: از اینکه از جوان ها برای در دست گرفتن هدایت تیم ها استفاده می شود باید تقدیر و تشکر کرد چون بالاخره این فوتبالیست‌ها از یک جایی برای ادامه کارشان در فوتبال باید شروع به کار کنند تا بتوانند علمشان را به نمایش بگذارند. من امروز شنیدم که در استقلال هم قرار است وریا غفوری روی نیمکت مربیگری قرار بگیرد و این موضوع و انتخاب خودم به عنوان سرمربی را به فال نیک می گیرم و امیدوارم این اعتماد به جوان ها ادامه دار باشد تا فوتبالی نو و جدید را در ایران شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها