کد خبر : 1654603 | 18 آذر 1398 ساعت 16:25 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماسیمو موراتی:

مسی برای توپ طلا متولد شده است

مالک سابق باشگاه اینتر معتقد است که لیونل مسی به شایستگی برنده توپ طلای 2019 شد.

مسی برای توپ طلا متولد شده است

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمو موراتی سال ها مالک باشگاه اینتر بود و این باشگاه را همچون دوران پدرش به افتخارات فراوان از جمله فتح لیگ قهرمانان 2010 رساند. او سپس به دلیل مشکلات مالی سهام خود را به کمپانی چینی سانینگ واگذار کرد.

موراتی که البته همچنان پیگیر مسائل و اتفاقات اینتر است، در آستانه بازی با بارسا و در مصاحبه با نشریه اسپورت به دفاع از توپ طلای مسی پرداخت. مسی دوشنبه گذشته در پاریس بود که برای ششمین بار بهترین بازیکن سال معرفی شد.

 

 

1457143

 

 

موراتی در مورد فوق ستاره بارسا گفت:« بدون هیچ تردیدی مسی شایسته توپ طلا بود. معتقدم او برای توپ طلا متولد شده و ذاتا برنده این عنوان است. فوتبال در درون مسی است و او استعدادی ذاتی در این ورزش دارد. به بردهای بارسا که نگاه کنید، همواره اثری از لیونل مسی در آن دیده می شود.

مسی بهتر است یا رونالدو؟ برای رونالدو احترام و ارزش زیادی قائل هستم ولی مسی، مسی است. او نه تنها شایسته توپ طلای ششم بود که 5 عنوان قبلی را نیز به شایستگی کسب کرد. مسی نابغه فوتبال و فراتر از هر فوتبالیستی است.»

 

موراتی همچنین فاش ساخت که در رویای جذب اینیستا برای اینتر بود:« در دوران ریاستم بر اینتر، دوست داشتم اینیستا را جذب کنم. او اولین بازیکنی است که مستقیما تقاضای جذبش از بارسا را کردم. به سران بارسا گفتم که حاضرم پول هنگفتی هم بدهم ولی پاسخ این بود که روی اینیستا حساب کرده ایم و حاضر به فروش این استعداد بالقوه نیستیم.»

 

 

1446412

 

 

دیدگاه‌ها