کد خبر : 1654605 | 18 آذر 1398 ساعت 16:36 | 78.1K بازدید | 0 دیدگاه

خسرو همراه آبی‌ها در آزادی؛

حیدری، یکی از مهره‌های پازل تازه استقلال؟

خسرو حیدری همراه با کاروان آبی‌های پایتخت وارد ورزشگاه آزادی داشت.

حیدری، یکی از مهره‌های پازل تازه استقلال؟

به گزارش "ورزش سه" تا کمتر از یک ساعت دیگر، آبی‌های پایتخت باید در شرایطی به مصاف پیکان بروند که شاید در تاریخ باشگاه آنها بی‌سابقه باشد؛ بدون سرمربی و در شرایطی که نیمکت آنها خلوت‌ترین روز تاریخ خود را سپری می‌کند. حواشی جدایی استراماچونی بدون تردید تاثیر به‌سزایی به روی آمادگی جسمی و روانی آنها داشته و چهره های مغموم آبی‌ها در ورودی ورزشگاه آزادی کاملا این شرایط را به خوبی نشان می‌داد.

 

نکته جالب اما حضور خسرو حیدری در هتل محل اقامت استقلال و سپس همراهی آنها تا ورزشگاه آزادی بود؛ موضوعی که بیش از پیش بر شایعه حضور حیدری در کادرفنی آینده استقلال یا همان پسااستراماچونی دامن می‌زد. چرا که امروز رئیس هیات مدیره استقلال مدعی شد در صورت عدم بازگشت استراماچونی، به گزینه‌ای داخلی که محبوبیت ویژه‌ای میان هواداران دارد می‌اندیشند و بعید نیست در کادرفنی بعدی استقلال، که احتمالا با گمانه‌زنی رسانه ها به فرهاد مجیدی می‌رسد، خسرو حیدری هم به عنوان دستیار حضور داشته باشد.

 

حیدری به تازگی مدرک مربیگری خود در سطح B آسیا را دریافت کرده است و باید چند ساعتی منتظر و ماند دید سرانجام این قصه جدایی استراماچونی و آینده نیمکت استقلال، پس از مصاف با پیکان به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها