کد خبر : 1654626 | 18 آذر 1398 ساعت 17:28 | 333.3K بازدید | 0 دیدگاه

رفت و برگشت امیر به اتاق کنفرانس؛

اتفاقات فوق العاده عجیب در نشست قلعه‌نویی!

نشست خبری امیر قلعه نویی پس از تساوی سپاهان و شهر خودرو با تاخیری که به خاطر یک اتفاق عجیب به وجود آمد، آغاز شد.

اتفاقات فوق العاده عجیب در نشست قلعه‌نویی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم های سپاهان و شهر خودرو در حالی به تساوی در مشهد رسیدند که داوری این مسابقه تصمیمات اشتباهی گرفت و صحنه های مهمی برای بررسی به جا ماند. دو صحنه مشکوک به پنالتی برای شهر خودرو باعث شد یحیی گل محمدی با عصبانیت هرچه بیشتر به رختکن برود.

 

اما بعد از این بازی پرحاشیه، پیرامون امیر قلعه نویی هم یک اتفاق حاشیه ای عجیب رخ داد. در حالی که سرمربی سپاهان در اتاق کنفرانس آماده آغاز صحبت های خود می شد، مسئولان برگزاری نشست از حضور یکی از همراهان او جلوگیری کردند.

این اتفاق منجر به یک درگیری لفظی شد و قلعه نویی تاکید می کرد که اجازه دهند همراهش در سالن بنشیند و بی جهت جلوی او را نگیرند.

 

1458210


در حالی که برخوردها ادامه پیدا کرد و در نهایت فرد همراه قلعه نویی اجازه نشستن در اتاق کنفرانس را پیدا نکرد، قلعه نویی از جای خود بلند شد و از اتاق به بیرون رفت.

ولی این پایان ماجرا نبود و در راه بیرون رفتن قلعه نویی، تنش های لفظی میان او و خبرنگاران بالا گرفت. حتی در لحظه ای سرمربی سپاهان می خواست پاسخی بدهد که پسر او دست روی دهانش گذاشت و اجازه نداد امیر قلعه نویی صحبتی بکند.

 

 

1458211

 

1458212

 

1458218

 

1458219


در این مسیر و در شرایطی که قلعه نویی با فشار جمعیت و همراهانش به سمت در خروجی در حرکت بود، ناگهان ایستاد و چرخید. با چرخش او برای بعضی افراد نزدیک این تصور ایجاد شد که سرمربی سپاهان می خواهد جواب صحبت ها یا انتقادات کسی را بدهد. از این رو همه تلاش کردند جلوی او را بگیرند که ناگهان قلعه نویی گفت تصمیم گرفته به اتاق کنفرانس برود و صحبت کند.

 

بدین ترتیب، امیر قلعه نویی بار دیگر با مشایعت پسر و دیگر همراهانش و البته در فاصله چند سانتی متری خبرنگارانی که به وضوح نسبت به وی انتقاد داشتند یا از داوری بازی و متضرر شدن تیم شهر خودرو ناراضی بودند، به سالن برگشت و کنفرانس خود را آغاز کرد؛ کنفرانسی که به شکلی جنجالی و پر از حاشیه برای این سرمربی ادامه پیدا کرد.

دیدگاه‌ها