کد خبر : 1654633 | 18 آذر 1398 ساعت 17:35 | 86.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی شدید سرمربی سپاهان در نشست مطبوعاتی؛

سوالات عجیب از قلعه‌نویی: علت انزجار از شما چیست ؟

امیرقلعه نویی در شرایطی که علیرغم میل باطنی اش به نشست خبری بازگشت، با لحن بسیار بدی توسط برخی خبرنگاران با او برخورد شد.

سوالات عجیب از قلعه‌نویی: علت انزجار از شما چیست ؟

به گزارش "ورزش سه"، کنفرانس امیرقلعه نویی در شرایط برگزار شد که این مربی پس از جرو بحثی که با برخی از خبرنگاران داشت، اقدام به ترک نشست خبری کرد ولی در ادامه با صحبت هایی که با او تا انجام شد، علیرغم اینکه با همراهی پسرش به در خروجی رسیده بود، به درخواست خبرنگاران که خواهان بازگشتش و پاسخگویی قلعه نویی به سوالاتشان بودند پاسخ مثبت داد و علیرغم اینکه در شرایط خوبی نبود، مسیری که طی کرده بود را برگشت و روی صندلی اش نشست.


امیرقلعه نویی پس از بازگشت به کنفرانس خبری، منتظر سوال خبرنگاران ماند.

 

خبرنگاری در ادامه از قلعه نویی در مورد اشتباهات داوری و اینکه تعدد و تکرر اشتباهات باعث می شود، شائبه هایی در مورد سپاهان ایجاد شود، پرسید. امیرقلعه نویی در واکنش به این سوال گفت: « این ها همه سوال بود؟ خب نفر بعدی سوال بپرسد، چون شما سوالی نپرسیدید..»

 

خبرنگار دیگری میان حرف های امیرقلعه نویی آمد و گفت شما که در مورد داوری صحبت نکردید. شما دیروز در کنفرانس خبری گفتید که نسبت به بعضی تیم های لیگ هزینه کمتری دارید. الان من تیمی در زمین دیدم که خط به خط قوی تر بودید و از شهر خودرو بیشتر هزینه کرده اید. این را که دیگر شما قبول دارید. امیرقلعه نویی در این لحظه گفت: « تیم شما خیلی بهتر بود؛ ما حرفی برای گفتن نداشتیم. همین را می خواستید بگویید دیگر.»

 

1458194

 

خبرنگار دیگری در همین لحظه وارد شد و پرسید که چرا توپ هایی که به دست بازیکنان سپاهان می خورد را هند نمی گیرند. بازیکن شما آبشار زد. خبرنگار از امیرقلعه قلعه نویی پرسید، شما این موضوع را قبول دارید و آیا حرف ما درست است. امیرقلعه نویی در پاسخ به این سوال جمله کوتاهی گفت و افزود: « شما قاضی هستید و در حال قضاوت هستید. من چه بگویم دیگر.»

 

سوال بعدی از امیرقلعه نویی با لحن بسیار بدی پرسیده شد و خبرنگاری از او پرسید، در تمام ورزشگاه ها شعار "رئیس مافیا کیه" را در مورد شما سر می دهند. خبرنگار ادامه داد و با ادبیاتی نامناسبی پرسید، دلیل انزجار طرفدارانِ فوتبال از امیرقلعه نویی چیست؟ سرمربی سپاهان که خود را در احاطه خبرنگار مشهدی می دید، بار دیگر توضیح کوتاهی داد: « این شعار برای تیم ها نیست و برای من است. خب فک کنم چون آدم بدی هستم.»

 

خبرنگار پرسید: « برنامه ای برای جبران ندارید؟ فرصت برای تغییر شما هست.»

 

امیرقلعه نویی: نه نمی خواهم. من آدم بدی هستم.

خبرنگار گفت: « در بیست هفته باقی مانده اگر داوری ها درست شود، مردم نظرشان عوض می شود.»

 

امیرقلعه نویی که در این کنفرانس عمدتا با بحث فنی‌ای مواجه نشده بود، با گفتن این جمله که آیا این سوال آخرتان بود، وقتی جواب مثبت را گرفت، نشست خبری را با ناراحتی ترک کرد.

 

1458210

 

1458211

 

1458212

 

1458219

 

1458218

دیدگاه‌ها