کد خبر : 1654676 | 18 آذر 1398 ساعت 19:25 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

الهویی: سپاهان هم صحنه مشکوک داوری داشت اما ..

جر و بحث خبرنگاران با دستیار قلعه‌نویی

مربی تیم سپاهان معتقد است هر دو صحنه ای که تیم شهر خودرو اعتقاد به خطای پنالتی داشته، طبق قوانین جدید پنالتی محسوب نمی شود.

جر و بحث خبرنگاران با دستیار قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات دیدار سپاهان و شهر خودرو باعث عصبانیت خبرنگاران مشهدی شد و آنها کادر فنی سپاهان را مقصر اتفاقاتی می دانستند که در بازی رخ داد. به همین دلیل بود که نشست خبری امیرقلعه نویی با اتفاقات عجیب و نادری همراه شد و چند خبرنگار تا خروج آخرین مربی سپاهان منتظر ماندند و سعید الهویی را مقابل یکی از درهای خروجی گیر انداختند و از او در مورد دو صحنه مشکوک داوری که معتقد به پنالتی بودند، پرسیدند.


الهویی ضمن اینکه سعی داشت آرامش را بر فضای میان خبرنگاران و برخی افراد دیگر که سعی داشتند او را از آن فضا خارج کنند، حاکم کند، در توضیح آن دو صحنه اینگونه توضیح داد:« طبق قوانین جدید داوری اگر نزدیک بازیکن کسی باشد که باعث تغییر جهت توپ شود، پنالتی محسوب نخواهد شد. در صحنه اول توپ به نوک پای مهدی کیانی خورد و تغییر جهت داد. در صحنه دوم هم توپ اول به سر بازیکن ما خورد و بعد دستش.»


الهویی در واکنش به این سوال که پس از نظر شما هر دوی این صحنه ها پنالتی نبود، بیان کرد: « هر دوی این صحنه ها با قوانین جدید پنالتی نیست. چون در هر دو صحنه یک بار توپ قبل از برخورد به دست به بدن بازیکن ما خورد و یک بار هم مهدی کیانی جهت توپ را تغییر داد.»

 

همچنین الهویی در گفتگویی که با خبرنگار ما پس از منتشر شدن این ویدئو داشت، اینگونه حرف هایش را تکمیل کرد: «  جالب است که فقط صحنه های مشکوک شهر خودرو دیده شد. ما هم صحنه مشکوک داشتیم؛ مثل صحنه اخراج اشتباه محبی که تیم ما را 25 دقیقه 10 نفره کرد یا صحنه مشکوکی که روی استنلی کی روش در محوطه جریمه و در دقایق پایانی بازی رخ داد، اما اینقدر جو ایجاد نکردیم. ما تیم مظلوم این روزها و این مسابقه هستیم. پیشنهاد می کنم کسانی که این حرف ها را می زنند، دوباره بازی را ببینند تا متوجه شوند در بازی چه اتفاقی رخ داده است و در مورد قوانین جدید داوری هم بخوانند.»

دیدگاه‌ها