کد خبر : 1654727 | 18 آذر 1398 ساعت 21:22 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

تاج: قطع همکاری با ویلموتس تصمیم درستی بود

مهدی تاج می‌گوید سرمربی تیم ملی به زودی مشخص خواهد شد.

تاج: قطع همکاری با ویلموتس تصمیم درستی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی تاج در گفتگو با خبرورزشی صداوسیما در پاسخ به سوالی درخصوص ویلموتس گفت: یک عده می‌گویند از پول بیت المال و مردم است، واقعیت این است که ما از محل درآمدهای فدراسیون فوتبال این را پرداخت می‌کنیم. هر تیمی که به جام جهانی برود ۱۱ میلیون دلار پاداش میگیرد و این تمام هزینه ها را پوشش می‌دهد.

 

تاج راجع به ویلموتس توضیح داد: دستمزد منطقی و بر اساس شرایط جامعه، کشور و دنیا بود، چون آقای ویلموتس یک سرمربی معتبر است و در آخرین رنکینگ مربیان نوزدهم شد.

 

مهدی تاج افزود: اینجا جواب نداد، این بهترین حرف است. اما فدراسیون فوتبال زود تصمیم گرفت و تصمیم بسیار درستی بود و جمع بندی ما این بود که شاید با آقای ویلموتس به نتایج مناسب نرسیم.

 

رییس فدراسیون درخصوص سرمربی بعدی تیم ملی گفت: به زودی اعلام خواهد شد و ما در مجموع دو سه ماه دیگر باید تشکیل اردو بدهیم.

 

او درباره حقش پخش اظهار داشت: خوشبختانه ما یک جلسه خیلی خوبی با ریاست محترم صداوسیما و تمام معاونین صداوسیما داشتیم. آن جا جلسه مفصل درباره حقوق باشگاه ها صحبت کردیم چون اگر فوتبال به حقوقش نرسد تعطیل می‌شود. آنجا در این باره مفصل بحث شد و من از حسن نظر ایشان تشکر می‌کنم. تشکرم این است که به باشگاه ها اهمیت دادند، وگرنه فدراسیون که خیلی عوایدی از این ندارد. درباره پخش و IPTV بحث کردیم تا تصمیم مفیدی گرفته شود.

 

وی همچنین درباره تیم امید گفت: از آقای صالحی امیری دعوت کردیم و به بقیه پرسنل گفتیم بیایند تا پشتیبانی و خدمات رسانی از تیم امید را مرور کنیم.

 

همچنین به نقل از تاج، فدراسیون غرامتی به ویلموتس پرداخت نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها