کد خبر : 1654784 | 19 آذر 1398 ساعت 02:25 | 119.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی، ریو آوه را به رده ششم برد؛

شب پُر ماجرای طارمی با گل و کارت‌های رنگی!

ملی پوش ایرانی ریو آوه در جریان برتری تیمش برابر ژیل وینسته چهره اول مسابقه بود.

شب پُر ماجرای طارمی با گل و کارت‌های رنگی!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه که برای سومین بازی متوالی مهدی طارمی را در ترکیب و به‌عنوان وینگر چپ در اختیار داشت، از ساعت ۲۳:۴۵ دوشنبه شب میزبان ژیل ویسنته رده نهمی بود.

 

نیمه اول این مسابقه بدون گل خاتمه یافت، اما در دقیقه ۶۱ با خطایی که کلود گونکالوس روی دیگو لوپز برزیلی مرتکب شد، ریو آوه به یک ضربه پنالتی رسید تا فرصت پیشتازی از ژیل ویسنته را به دست آورد.

 

مهدی طارمی که پس از حضور تعویضی در دیدار هفته نهم موفق به گلزنی برابر موریرنسی شده ولی پس از آن در یک مسابقه حذفی و سه بازی لیگ برتر پرتغال نتوانسته بود این کار را انجام دهد، مقابل ژیل ویسنته دوباره خوش درخشید و ضربه پنالتی به دست آمده به سود تیمش را برخلاف جهت گلر حریف به سمت چپ خود زد تا با یک گل پیش بیفتند.

 

1458423

 

ریو آوه در دقیقه ۸۶ در سمت راست زمین یک ضربه ایستگاهی به دست آورد که بعد از ارسال دیگو لوپز به محوطه جریمه، توپ مقابل چشمان مهدی طارمی و در شرایط مشکوک به خطای هند پنالتی برخوردی با ایگور نوگیرا، مدافع ژیل وینسته داشت که مهاجم ایرانی در این صحنه اعتقاد شدیدی به برخورد توپ با دست بازیکن حریف داشت.

 

چند ثانیه بعد و با متوقف شدن بازی، مهدی طارمی به سمت اولیویرا داور مسابقه رفت و به او معترض شد که این حرکت یک کارت زرد به همراه داشت ولی ادامه اعتراض‌های شدید ملی پوش ایرانی با نزدیک کردن صورت خود به داور بازی موجب شد تا با کارت قرمز از زمین اخراج شود!

 

در نهایت ریو آوه موفق شد با تک گل طارمی به برتری یک بر صفر خانگی مقابل ژیل ویسنته دست یابد تا ۱۸ امتیازی شود و بالاتر از براگا و با صعود پنج پله‌ای، در جایگاه ششم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد.

 

مهدی طارمی که پیش از این در ۹ مسابقه لیگ برتر پرتغال ۴ گل به ثمر رسانده ولی هیچ کارت زرد یا قرمزی نگرفته بود، مقابل ژیل ویسنته پنجمین گل خود را زد و اولین اخطار و اخراج فصل‌اش را نیز تجربه کرد!

 

1458425

 

1458424

 

1458426

دیدگاه‌ها