کد خبر : 1654786 | 19 آذر 1398 ساعت 09:19 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیونگ‌برگ: مارتینلی مثل باتری دوراسل است!

فردی لیونگ برگ، مربی موقت آرسنال با ابراز خوشحالی از پیروزی 3-1 تیمش مقابل وستهام، به صورت ویژه از مارتینلی، ستاره برزیلی جوان این تیم تقدیر کرده و او را به باتری دوراسل تشبیه کرد.

لیونگ‌برگ: مارتینلی مثل باتری دوراسل است!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیروز در خانه وستهام به مصاف این تیم رفت و با درخشش در نیمه دوم بازی و به خصوص در یک برهه 9 دقیقه‌ای از بازی که با زدن 3 گل به حریف همراه بود موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی رسیده و به یک برد باارزش و حساس دست یابد. مربی موقت توپچی‌ها، لیونگ برگ، در پایان بازی از عملکرد تیمش ابراز خوشحالی کرد و به خصوص از مارتینلی، ستاره برزیلی جوان آرسنال تقدیر کرده و او را به باتری دوراسل تشبیه کرد.

 

1458379

 

آرسنال در حالی قدم به استادیوم خانگی وستهام گذاشت که در 9 بازی اخیرش حتی یک برد بدست نیاورده بود. آرسنالی‌ها در دقیقه 38 از حریف گل خوردند تا بار دیگر هواداران‌شان منتظر یک نتیجه بد دیگر باشند. اما با شروع نیمه دوم گابریل مارتینلی در دقیقه 60 اولین گل آرسنال را به ثمر رساند و تا 9 دقیقه بعد توپچی‌ها دو گل دیگر توسط نیکلاس په په و اوبامیانگ به ثمر رساندند تا در نهایت با حساب 3-1 به پیروزی برسند.

 

1458378

 

لیونگ برگ در پایان بازی گفت:" بازیکنان ما امروز به خود باور داشتند و سعی کردند توپ را با سرعت بیشتری به گردش در بیاورند. وستهام خسته شد و بازیکنان ما جنگیدند و حتی یک لحظه دست از سرشان برنداشتند. من به این بازیکنان ایمان دارم. وقتی می‌بینم آنها اینقدر خوب کار می‌کنند برایم شکی باقی نمی‌ماند که چه کیفیتی دارند".

 

مربی موقت آرسنال در ادامه با ستایش از پدیده جوان برزیلی تیمش گفت:" مارتینلی امروز فوق‌العاده بود. او مثل باتری دوراسل است و انرژی‌اش انگار تمامی ندارد".

 

دیدگاه‌ها