کد خبر : 1654812 | 19 آذر 1398 ساعت 10:51 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بارسا: لائوتارو؟ بازیکن بزرگی است

ارنستو والورده در آستانه دیدار بزرگ امشب بارسلونا و اینتر در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره احتمال انتقال لائوتارو مارتینز به بارسا به گفتن این جمله اکتفا کرد که او بازیکن بزرگی است.

سرمربی بارسا: لائوتارو؟ بازیکن بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بارسلونا و اینترمیلان امشب در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان در حالی در سن سیرو به مصاف هم می‌روند که در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال انتقال لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر میلان به بارسا مطرح شده است.

 

1445966

 

بر اساس گزارشها بارسلونا که به دنبال پیدا کردن جانشینی برای لوئیس سوارز می‌گردد تا در زمان خداحافظی او با فوتبال بتواند در بلندمدت جای خالی‌اش را در نوکمپ پر کند، لائوتارو را به عنوان هدف اول در نظر گرفته است. ستاره آرژانتینی در این فصل 13 گل برای اینتر زده و از جمله در دیدار رفت مرحله گروهی چمپیونزلیگ با بارسا هم در نوکمپ دروازه این تیم را باز کرده است.

 

این مهاجم 22ساله آرژانتینی امشب هم در سن‌سیرو به مصاف بارسا خواهد رفت. در آستانه دیدار امشب وقتی خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی ارنستو والورده، سرمربی بارسا، از او درباره لائوتارو و احتمال پیوستنش به بارسا پرسیدند او در پاسخ گفت:" لائوتارو بازیکن بزرگی است و فصل درخشانی داشته. یک بازیکن سریع و پرقدرت".

 

1458436

 

والورده در ادامه گفت:" او در بازی رفت ما در نوکمپ یک گل فوق‌العاده به ما زد. من می‌دانم لائوتارو در کنار لوکاکو احساس راحتی می‌کند و این دو نفر توانسته‌اند به مکانیزم درستی دست پیدا کنند که واقعا به کار اینتر می‌آید. درباره شباهت‌های لائوتارو و لوئیس سوارز باید بگویم آنها یک مقدار با هم فرق دارند ولی هر دو گلزن‌های بالفطره هستند. ولی بازیکنهای خوب زیادی هست مثل لائوتارو، لوکاکو، اشکرینیار و ....".

 

دیدگاه‌ها