کد خبر : 1654824 | 19 آذر 1398 ساعت 11:40 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه‌کاره رها کردن کنفرانس خبری توسط مربی وستهام

مانوئل پیگرینی سرمربی وستهام بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل آرسنال به خبرنگاران گفت هنوز بهترین گزینه برای هدایت وستهام است و سپس کنفرانس مطبوعاتی را نیمه‌کاره ترک کرد.

نیمه‌کاره رها کردن کنفرانس خبری توسط مربی وستهام

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل پیگرینی، سرمربی وستهام که شایعات زیادی درباره اخراج قریب‌الوقوع او از این تیم منتشر شده است، دیشب بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل آرسنال با حالتی عصبی و پرتنش در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی حاضر شد و بعد از آنکه گفت همچنان بهترین گزینه برای بهبود وضعیت وستهام است، کنفرانس مطبوعاتی را نیمه‌کاره رها و سالن را ترک کرد.

 

1458453

 

وستهام در بازی دیشب مقابل آرسنال با دریافت سه گل در عرض 10 دقیقه در نیمه دوم بازی را 3-1 واگذار کرد تا بخشی از هواداران وستهام علیه او شعار دهند. فشارها علیه پیگرینی این روزها به اوج رسیده و به نظر می‌رسد اخراج او از باشگاه قریب‌الوقوع باشد.

 

1458456

 

پیگرینی در پایان بازی درحالیکه سعی می‌کرد اینطور القا کند که وضعیت وستهام می‌تواند تغییر کند گفت:" ما تا 60 دقیقه حاکم بازی بودیم. شاید اگر گل دوم را می‌زدیم نتیجه چیز دیگری می‌شد. هو کردن تماشاچی‌ها در آخر بازی قابل درک بود چون ما در آخرین پنج بازی در خانه خودمان پیروز نشده‌ایم و اگر شما در خانه پیروز نشوید هواداران خوشحال نخواهند شد".

 

پیگرینی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا فکر می‌کند می‌تواند وستهام را نجات دهد گفت:" من همیشه فکر می‌کنم که می‌توانم اوضاع را درست کنم. آینده من در دست خودم نیست. برای همین به این مساله فکر نمی‌کنم چون به من بستگی ندارد".

 

1458455

 

دیدگاه‌ها