کد خبر : 1654830 | 19 آذر 1398 ساعت 12:05 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب تنش در رابطه دورتموند و جیدون سانچو

مدیر ورزشی دورتموند درباره دو مورد کنار گذاشته شدن جیدون سانچو از ترکیب این تیم در هفته‌های اخیر گفت این پدیده انگلیسی هنوز جوان بوده و در حال رشد و تکامل است.

تکذیب تنش در رابطه دورتموند و جیدون سانچو

به گزارش "ورزش سه"، میشائیل زورک، مدیر ورزشی دورتموند درباره دو مورد کنار گذاشته شدن جیدون سانچو از ترکیب دورتموند در هفته‌های اخیر می‌گوید او هنوز جوان بوده و برای تبدیل شدن به فوتبالیستی در کلاس جهانی در مسیر رشد و تکامل است. سانچوی 19ساله اخیرا به دلایل انضباطی یک بار در بازی تیمش مقابل گلادباخ به کلی از فهرست تیم خط خورد و بار دیگر هم در بازی دورتموند و بارسلونا در چمپیونزلیگ به همین دلیل نیمکت‌نشین شد.

 

1458464

 

از این گذشته در جریان شکست تحقیرآمیز دورتموند مقابل بایرن مونیخ که با نتیجه 4-0 اتفاق افتاد هم جیدون سانچو بین دو نیمه تعویض شد تا نیمه دوم را از روی نیمکت تماشا کند. بعد از این تنبیه‌های انضباطی شایعاتی مطرح شد که سانچو قصد ترک باشگاه را دارد و از لیورپول، چلسی و منچستریونایتد به عنوان تیمهایی که به او علاقه دارند یاد شد و گفته شد که سانچو حتی ممکن است در ماه ژانویه راهی یکی از این تیمها شود.

 

1458465

 

اما میشائیل زورک، مدیر ورزشی دورتموند با رد این شایعات می‌گوید رابطه باشگاه و سانچو کاملا خوب است و دورتموند به کمک کردن به سانچو برای رشد و پیشرفت و تبدیل شدن به یک فوتبالیست کامل ادامه خواهد داد.

 

1458467

 

زورک در گفتگو با نشریه آلمانی کیکر گفت:" جیدون هنوز در مسیر رشد و تکامل و رسیدن به رفتار حرفه‌ای کامل است و هنوز به کمک و چارچوب نیاز دارد و ما این را در اختیارش خواهیم گذاشت. ما هیچ چاره‌ای نداریم و باید دیسیپلین تیمی را حفظ کنیم. شما باید به هر حال به عنوان باشگاه این را در نظر داشته باشید".

 

 

دیدگاه‌ها