کد خبر : 1654837 | 19 آذر 1398 ساعت 12:13 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

منطقی نگاه کنید، استراماچونی نباید اینگونه می رفت

قربانی: برخی استقلالی‌‎ها از حرفهایم ناراحت شدند

پیشکسوت باتجربه استقلال می گوید بر اساس اطلاعاتی که دارد حرف هایش را بیان می کند و ممکن است برخی استقلالی ها از این صحبت ها ناراحت شوند.

قربانی: برخی استقلالی‌‎ها از حرفهایم ناراحت شدند

پیروز قربانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حضورش  در برنامه فوتبال برتر و صحبت هایی که درباره مسائل روز استقلال بر زبان آورد، عنوان کرد: برنامه خوبی بود و امیدوارم که منجر به حل شدن مشکلات استقلال شود، اما یک مساله ای وجود دارد. اینکه متاسفانه در ایران برنامه های تلویزیونی به سمتی می رود که مردم نتوانند واقعیت ها را بشنوند.


وی ادامه داد: من آدمی نیستم حرف هایی را برزبان آورم که دیگران دوست دارند. همیشه سعی می کنم بر اساس اطلاعاتی که دارم صحبت کنم. شاید این صحبت ها هم مورد قبول خیلی ها نباشد اما خودم را گول نمی زنم. دیشب هم بر اساس واقعیت های موجود و مسائلی که می بینم حرف هایی را بیان کردم.


کاپیتان سابق استقلال درباره تاثیر برنامه شب گذشته روی مسائل این تیم تاکید کرد: بالاخره اتفاقات سبب شد تا مدیرعامل استقلال استعفا بدهد. الان هم اتفاقی که می افتد این است که مدیرعامل جدید باشگاه سعی می کند برای اینکه خودش را در قلب هواداران جا کند، استراماچونی را به ایران برگرداند و هر چیزی او بخواهد را اجرا کند. احساسم این است که مدیرعامل جدید استقلال استراماچونی را برمی گرداند.


وی تاکید کرد: من فکر می کنم تنها چیزی که در اتفاقات پیش آمده مهم نبود استقلال است. آقای استراماچونی یک مربی حرفه ای است و باید حرفه ای رفتار می کرد. او می توانست تا نیم فصل صبر کند و بعد درباره بندهای قراردادش و مشکلات با باشگاه صحبت کند. نه اینکه روز قبل از بازی وسایلش را جمع کند و به کشورش برود. این کار از نظر من حرفه ای نیست.

 

1343733


قربانی همچنین گفت: خیلی از طرفداران استقلال دوست ندارند این حرف را بشنوند اما به نظر من استراماچونی باید حرفه ای عمل می کرد. شاید همین دو امتیازی که دیروز از دست رفت، در آینده استقلال تاثیر منفی بگذارد.


مدافع سابق استقلال در بخش دیگری از حرف هایش گفت: من از طرفداران استقلال می خواهم در کنار بحث های تعصبی و هواداری کمی منطقی هم به ماجرا نگاه کنند. شاید حرفهای من درباره استراماچونی تلخ باشد، اما موظف هستم این صحبت ها را انجام دهم. من جیره خوار کسی نیستم و همه هم می دانند که نمی خواهم در استقلال پست و مقام بگیرم. فقط چیزی که می بینم را می گویم. دوست دارم واقعیت ها را بگویم؛ در اینستاگرام هم هیچ فعالیتی ندارد و برایم مهم نیست که شاید یکسری افراد از حرف هایم خوش شان نیاید. مهم این است که پیش وجدان خودم آسوده باشم.


قربانی درباره اینکه در بخش هایی از برنامه دیشب به صحبت های امیرحسین صادقی می خندید تاکید کرد: من به حرف های امیرحسین نخندیدم. اتفاقی در پشت صحنه رخ داد که خنده مان گرفت.


وی در پایان درباره احتمال بازگشت مدیران عامل سابق به استقلال خاطرنشان کرد: من کاری به اسامی که مطرح شده ندارم اما سیستم انتخاب مدیران عامل ما اشتباه است. مدیران باید انتخابی باشد، نه انتصابی. وقتی هم راهکار و ساز و کار مشخصی برای این موضوع نیست شاید مدیر جدید به تیم مُسکن بزند اما مشکلات استقلال کماکان ادامه خواهد داشت. شما می بینید در هردوره یک شاهکار مدیریتی شاهد هستیم. از زمان خود ما که لیست استقلال به آسیا نرفت تا الان همیشه مشکلات وجود داشته است. این نشان می دهد سیستم مشکل دارد . در این سیستم غلط هم مدیرعامل مجبور است چارچوب ها را رعایت کند و در نهایت نتیجه این می شود که می بینید.

دیدگاه‌ها