کد خبر : 1654849 | 19 آذر 1398 ساعت 13:10 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

رد پیشنهاد اولیه میلیاردر آمریکایی برای خرید چلسی

به گزارش فایننشل تایمز یک میلیاردر آمریکایی به نام تاد بولی برای خرید باشگاه چلسی به رومن آبراموویچ مالک این باشگاه پیشنهادی ارائه داده ولی با مخالفت او روبرو شده است.

رد پیشنهاد اولیه میلیاردر آمریکایی برای خرید چلسی

به گزارش "ورزش سه"، فایننشل تایمز اعلام کرد تاد بولی یک میلیاردر آمریکایی برای خرید باشگاه چلسی اقدام کرده و پیشنهادی به رومن آبراموویچ مالک روس این باشگاه ارائه داده که در مرحله اول با مخالفت او روبرو شده است. بر اساس این گزارش، علت مخالفت آبراموویچ این بوده که پیشنهاد ثروتمند آمریکایی کمتر از مبلغ مورد نظر او یعنی 4 میلیارد دلار بوده است.

 

1458516

 

تاد بولی که یکی از مالکین باشگاه بیس‌بال لس‌آنجلس داجرز است قصد داشته برای ورود به دنیای فوتبال مالکیت باشگاه چلسی را خریداری کند. با اینحال فایننشل تایمز می‌گوید با وجود رد پیشنهاد اولیه تاد بولی، آبراموویچ همچنان قصد فروش چلسی را دارد و به ادعای وال استریت ژورنال در صورتی که پیشنهادی با قیمت مورد نظر او یعنی 4 میلیارد دلار از راه برسد باشگاه چلسی را خواهد فروخت.

 

1458515

 

این در حالی است که بروس باک، رئیس چلسی اخیرا گفته بود این شایعات جایی در واقعیت نداشت و آبراموویچ قصد رها کردن این باشگاه را ندارد. در انگلیس حتی گزارش‌هایی منتشر شده که ادعا می‌‌کند بعد از ورود فرانک لمپارد به عنوان سرمربی و نتایج خوبی که او در این مدت گرفته علاقه آبراموویچ به باشگاه بار دیگر بیشتر شده است.

 

 

دیدگاه‌ها