کد خبر : 1654866 | 19 آذر 1398 ساعت 14:49 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

فراخوان گسترده جدایی طلبان برای روز ال کلاسیکو

جدایی طلبان کاتالونیا قصد دارند 4 ساعت مانده به شروع ال کلاسیکوی 27 آذر، تجمع اعتراضی بزرگی در اطراف ورزشگاه نوکمپ برگزار کنند.

فراخوان گسترده جدایی طلبان برای روز ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، هشت روز دیگر قرار است در نوکمپ تیم های بارسا و رئال در دیداری عقب افتاده به مصاف هم بروند. دیداری که قرار بود 4 آبان برگزار شود ولی به دلیل ناآرامی های بارسلون به تعویق افتاد اما هنوز هم نمی توان با قاطعیت گفت که این بازی برگزار خواهد شد.

این روزها پلاتفرم دیجیتال "سونامی دموکرات"، در حال جمع آوری امضا برای راه پیمایی اعتراضی در روز برگزاری ال کلاسیکو است و هزاران نفر قرار است در این اعتراضات حاضر شوند.

 

 

1454734

 

 

امروز سونامی دموکرات با انتشار بیانیه ای تایید کرد که تاکنون 18 هزار نفر آمادگی خود برای حضور در تجمع اعتراضی را اعلام کرده اند. این تجمع قرار است در 4 نقطه در اطراف ورزشگاه نوکمپ و از ساعت 16 به وقت محلی یعنی 4 ساعت به شروع ال کلاسیکو برگزار شود.

در این بیانیه آمده است که بسیاری از کسانی که بلیت بازی را تهیه کرده اند و نیز اعضای باشگاه در این تجمع شرکت خواهند کرد و به آنها در مورد شعارها و برنامه های تجمع نیز آگاهی های لازم داده شده است.

گفته می شود گروهی نیز قرار است در مسیر حرکت اتوبوس حامل بازیکنان رئال از فرودگاه تا هتل اختلال ایجاد کنند و مشخص نیست که با برگزاری این تجمع، تضمین های امنیتی لازم به رئال داده خواهد شد یا خیر.

در اسپانیا بار دیگر زمزمه های  تعویق این بازی شنیده می شود و رسانه ها درخواست این را دارند تا باشگاه بارسلونا رسما با برگزاری تجمعات اعتراضی در روز بازی مخالفت کند. رئال مادرید در صورتی که تضمین های لازم را نگیرد، حاضر به حضور در این بازی نخواهد بود.

 

 

1446744

 

دیدگاه‌ها