کد خبر : 1654883 | 19 آذر 1398 ساعت 15:53 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

خلیل زاده سرپرست شد، سرپرست برمی گردد

علت غیبت زرینچه در تمرین امروز استقلال چه بود؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال بعد از حواشی به وجود آمده امروز در تمرین تیمش حاضر نشد هرچند گفته می شود این غیبت طولانی نخواهد بود.

علت غیبت زرینچه در تمرین امروز استقلال چه بود؟

به گزارش" ورزش سه" جوادزرینچه سرپرست تیم استقلال چون فکر می کرده که علی فتح الله زاده امروز به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی می شود در تمرین امروز تیمش حضور پیدا نکرد. این خبری است که درباره غیبت کاپیتان سابق تیم استقلال مطرح شده هرچند فتح الله زاده امروز به عنوان مدیرعامل انتخاب نشد.


دیروز بعد از بازی استقلال برابر پیکان که بدون حضور استراماچونی و دیگر اعضای کادرفنی این تیم انجام شد جواد زرینچه در پاسخ به این سوال که آیا از تیم کنار می کشد گفت:" می مانم چون استقلال در حال حاضر به من نیاز دارد."


اما شب گذشته و دربرنامه فوتبال برتر او و علی فتح الله زاده یکی از نامزدهای اصلی رسیدن به پست مدیرعاملی استقلال بحث جدی و جنجال آمیزی باهم داشتند. با توجه به اینکه از صبح امروز خبر مدیرعاملی فتح الله زاده در رسانه های مختلف منتشر و سپس او برای جلسه با وزیر به وزارت ورزش و جوانان رفت ، این ذهنیت به وجود آمد که امروز نام مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شود.


با این وجود اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شد تا قضیه انتخاب مدیرعامل به زمان دیگری موکول شود. به نظر می رسد با توجه به این اتفاق زرینچه از فردا باردیگر در تمرینات استقلال حضور یافته و به عنوان سرپرست تیم فعالیتش را ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها