کد خبر : 1654885 | 19 آذر 1398 ساعت 15:54 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

به پنالتی عادت کرده اند

پاسخ مربی فولاد به اعتراض جمی‌ها: پنالتی؟ خطا هم نبود

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیمش در بازی با پارس جنوبی تنها در دقایقی نظم خود را از دست داد.

پاسخ مربی فولاد به اعتراض جمی‌ها: پنالتی؟ خطا هم نبود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا رجبی مربی جوان تیم فولاد درباره دیدار با پارس جنوبی جم و پیروزی تیمشان گفت: همانطور که آقای نکونام پیش از بازی گفته بود، ما به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتیم و به نوعی مهم ترین بازی نیم فصل اول تیم ما بود که خدارا شکر موفق شدیم پیروز شویم. شاید آن فولاد همیشگی نبودیم اما با این حال قطعا لایق پیروزی در دیدار روز گذشته بودیم و به حقمان که سه امتیاز بازی بود رسیدیم.


وی درباره عملکرد تیمی‌شان نیز گفت: اگر گفته‌ایم که در برابر پارس جنوبی خوب نبودیم، منظور این نبوده که تیم حریف سوار بازی بوده است. منظور ما این است که نسبت به عملکردهای قبلی خود نتوانستیم نمایش درخشانی داشته باشیم


رجبی ادامه داد: در بازی روز قبل با همین عملکرد نیز لایق پیروزی بودیم و خدارا شکر که توانستیم دل هواداران خونگرم فولاد را شاد کنیم، از همه آنها که روز گذشته در کنار تیم بودند ممنونم و دست همگی هواداران فولاد و خوزستانی‌ها را به گرمی می‌فشاریم، تلاش ما برای این است که خنده را بر لبان هواداران پرشور و خوزستانی‌ها بیاوریم.


مربی تیم فولاد درباره قضاوت داور و همچنین صحبت های پارسی‌ها درباره خطای پنالتی نیز گفت: پس از پایان بازی، به جای اینکه ما معترض سوت‌های داور باشیم، آنها اعتراض کردند. من برای آقای اکبریان و تمام داورها ارزش زیادی قائل هستم اما فکر می کنم که ایشان با سوت های پرتعداد و بعضا اشتباه خود ، باعث شد نظم تیمی ما از بین برود، او نه تنها صحنه های 50-50بلکه 60-40 را نیز به سود پارس می زد. درباره صحنه پنالتی نیز باید بگویم که مگر جای استوک می تواند بیانگر این باشد که یک صحنه پنالتی بوده یا خیر؟ به نظرم عادت کردند به پنالتى.من معتقدم در آن صحنه اصلا خطایی از سوی مدافع ما رخ نداد و حتی همان ضربه آزاد هم نباید برای تیم حریف گرفته می شد، خدا را شکر میکنیم که تصمیمات داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود، این فصل در بازی های ذوب آهن و پرسپولیس از داوری ضربه خورده ایم و امیدواریم که داوران نه فقط برای ما بلکه در تمامی دیدارها، عدالت را رعایت کنند و حق به حقدار برسد.

 

وی درباره غیبت چند بازیکن تیمش در بازی با پارس جنوبی جم نیز گفت: بوعذار مصدوم بوده و بعضا بازیکنان دچار مشکلاتی شده اند که مسأله کاملا درون خانوادگی است و ما ترجیح می‌دهیم که این مسائل را در خانواده خود حل کنیم. انشالله با درایت آقای آذری و نکونام این مسائل حل می شوند و فولاد قدرتمند تر در میادین حاضر می‌شود.

 

رجبی در انتها درباره دیدار با تراکتور گفت:  همانطور که آقای نکونام گفته ما بازیکن  میلیاردی در این فصل نداشته ایم، اما شما آن طرف میدان را نگاه کنید که چه خرجی کرده اند. باخت روز گذشته تراکتور برابر ماشین سازی ما را از تلاش غافل نمی‌کند چرا که می دانیم تراکتور تیم پرقدرتی است و البته بازی در هوای سرد تبریز کمی کار مارا سخت می‌کند، در هر حال تنها و تنها به سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم و امیدواریم که با برد در آخرین بازی نیم فصل، برای شروع پر‌قدرت در ادامه مسابقات آماده شویم.

دیدگاه‌ها