کد خبر : 1654900 | 19 آذر 1398 ساعت 16:46 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت کامل ستاره ایتالیایی از حضور در پی اس جی

مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، از حضور در پاری سن ژرمن ابراز رضایت کرد.

رضایت کامل ستاره ایتالیایی از حضور در پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی کار خود را در ایتالیا و با باشگاه پسکارا آغاز کرد و پس از چهار سال حضور در این تیم تصمیم به ترک کشورش و عزیمت به فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن گرفت. او طی هفت فصل حضور در تیم پاریسی یکی از مهره های اصلی و تاثیر گذار این تیم بوده است.

 

وراتی که اخیرا قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کرده است، در این باره مصاحبه ای انجام داد و گفت: " این آخرین موقعیت من برای تغییر شرایطم بود اما فکر می کنم که موفقیت با پی اس جی لذت بخش تر از گذشته شده است. لئوناردو شخصی بود که در سال 2012 من را به اینجا آورد و کاملا از بستن قرارداد با او راضی و هیجان زده هستم. من با شهر پاریس گره خورده ام و در این شهر پدر شده ام و حالا در یک سطح فوق العاده بازی می کنم؛ این ها همه اتفاقاتی است که باعث شده من در اینجا خوشحال باشم."

 

 

1447894

 

 

وراتی در ادامه پیرامون درخشش مائورو ایکاردی در پی اس جی گفت: " مائورو از همان اول هماهنگی فوق العاده ای با تیم پیدا کرد. او پیش از این موفق به ثبت بیش از 100 گل در سری آ شده و در مقطعی رهبر اینتر بود. ایکاردی قطعا کمک زیادی به ما خواهد کرد. از حضور او در این جا خوشحال هستیم."

دیدگاه‌ها