کد خبر : 1654925 | 19 آذر 1398 ساعت 18:40 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی در آستانه استعفا؛ گتوزو سرمربی بعدی ناپولی

در ایتالیا اطمینان دارند که پس از بازی امشب ناپولی برابر خنک، کارلو آنچلوتی از سمت خود کنار می رود و گتوزو جانشین وی خواهد شد.

آنچلوتی در آستانه استعفا؛ گتوزو سرمربی بعدی ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، عدم پیروزی ناپولی در هشت بازی پیاپی باعث شده که رسانه های ایتالیایی مدعی شوند که اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، قصد دارد کارلو آنچلوتی را امروز از سرمربی گری این تیم برکنار کند. همچنین شایعات دیگری مبنی بر اختلاف آنچلوتی با رختکن ناپولی وجود دارد؛ موضوعی که باعث شده بسیاری از جنارو گتوزو به عنوان گزینه احتمالی جانشینی آنچلوتی یاد کنند. 

 

 

1450412

 

 

جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار و کارشناس شبکه اسکای‌اسپورت ایتالیا اعلام کرد که باشگاه ناپولی از هم اکنون جانشین کارلو آنچلوتی را انتخاب کرده و گزینه‌اش هم کسی نیست جز جنارو گتوزو. طبق ادعای دی‌مارتزیو، ناپولی با گتوزو قراردادی 18 ماه بسته که تا پایان فصل آینده اعتبار دارد.

او همچنین مدعی شده است که آنچلوتی در صورت قطعی شدن صعود ناپولی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با کسب یک امتیاز از بازی امشب مقابل خنک حاصل خواهد شد، این مربی ایتالیایی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

استعفای آنچلوتی از لحاظ مالی به نفع ناپولی خواهد بود چون با توجه به باقی ماندن یک و سال نیم از قرارداد او، این باشگاه از پرداخت حقوق 6 میلیون یورو در سال این مرد 60 ساله معاف خواهد شد و با هزینه‌ای کمتر گتوزو را استخدام می‌کند.

 

 

1408735

 

دیدگاه‌ها