کد خبر : 1654934 | 19 آذر 1398 ساعت 18:57 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی پای ثابت گلزنی های پرسپولیس؛

تکرار گل تیام با رنگ و دروازه مخالف (عکس)

مهدی ترابی در دقیقه 51 با شوتی زیبا که با پای راست زده شد، به تلاش خط دفاعی منسجم گل گهر برای بسته نگه داشتن دروازه میلاد فراهانی خاتمه داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار پرسپولیس و گل گهر سیرجان در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که شاگردان کالدرون نتوانستند در روزی که تیم میهمان یکپارچه دفاع می کرد، دروازه میلاد فراهانی را باز کنند.


در نیمه دوم تیم پرسپولیس با فشار بیشتری حمله می کرد ولی باز هم نفوذ به لایه های دفاعی تیمِ مجید جلالی سخت بود تا اینکه ناجی پرسپولیس در بازی های گذشته باز هم به کمک این تیم آمد و تیمش را یکبار دیگر پیش انداخت.

 

1458653

 

1458659


ترابی که مهم ترین بازیکن پرسپولیس در بازی های اخیر بوده، در یک صحنه که شرایط را برای شوتزنی مناسب دید، توپ را پشت محوطه جریمه روی پای راست خودش آورد و با ضربه ای کات دار دروازه تیم حریف را از فاصله ای 25 متری باز کرد تا به مقاومت آبی پوشان گل گهری هم خاتمه دهد.


بلافاصله پس گل ششم ترابی به یاد گل مامه تیام افتادیم که در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب آهن، استادانه توسط این بازیکن و با ضربه ای که توامان تکنیکی و قدرتی بود، وارد دروازه رشید مظاهری شد؛ گلی که در آن مقطع بهترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا شد و حالا ترابی چیزی شبیه آن گل را، اینبار وارد قسمت شمالی دروازه آزادی کرد.

 

1458655

 

1458654

دیدگاه‌ها