کد خبر : 1654935 | 19 آذر 1398 ساعت 19:10 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: مشتاق رویارویی با مورینیو هستم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در مورد آینده اش در این تیم صحبت کرد.

هانسی فلیک: مشتاق رویارویی با مورینیو هستم

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروع توفانی هانسی فلیک در بایرن مونیخ، شکست این هفته برابر گلادباخ کار بایرن برای تکرار قهرمانی را دشوار کرد و حالا این سرمربی آلمانی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان، تنها هدف خود را پیروزی بایرن مونیخ در بازی های بعدی توصیف کرد.

 

دیدار مقابل تاتنهام: "ما چند بازیکن مصدوم داریم و تولیسو فردا در دسترس نخواهد بود. اما به جز بازیکنانی که دچار مصدومیت طولانی مدتی شده اند، باقی بازیکنان می توانند برابر تاتنهام بازی کنند. من به سبک بازی اخیر بایرن مونیخ علاقه دارم اما البته در فوتبال فقط گل ها و امتیازات حساب می شوند. ما مجددا به کسب دستاورد نیاز داریم و امیدوارم از فردا این اتفاق دوباره رخ دهد."

 

1458656

 

شرایط رابرت لواندوفسکی: "اگر شانس هایی را که در بازی های آخر داشته ایم را مرور کنید متوجه می شوید که سایرین نیز فرصت گلزنی داشتند. ما در تیم خود بازیکنان گلزنی داریم و من فکر نمی کنم که ما فقط وابسته به لواندوفسکی باشیم."

 

رویارویی با ژوزه مورینیو: "من مشتاقانه منتظر بازی کردن مقابل تیم مورینیو هستم، اما این تنها یک موضوع جانبی در مورد بازی فردا شب به شمار می آید. ما همدیگر را می شناسیم، من یک بار در رئال مادرید با او دیدار کردم. من مشتاقانه منتظر دیدن مورینیو در اینجا هستم، اما ما فقط روی خودمان و بازی متمرکز هستیم."

 

آینده هانس فلیک: "اینها مسائلی است که من نمی توانم به آنها پاسخ دهم، فقط صبر خواهیم کرد و بعد از وولفسبورگ با هم صحبت خواهم کرد. البته ما می خواهیم در همه بازی های باقی مانده پیروز شویم. ما انتظار داریم بایرن به روند خود ادامه داده و در صورت امکان بیشتر گل بزنیم."

دیدگاه‌ها