کد خبر : 1654944 | 19 آذر 1398 ساعت 19:25 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

چیپ علیپور این بار به تور نشست! (عکس)

ضربه چیپ علیپور که راه اوت را در پیش گرفته بود، به مدافع گل گهر خورد تا پرسپولیس دو صفر از حریف خود پیش بیفتد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیسی ها با یک گل از حریف خود جلو بودند، مهدی ترابی علیپور را صاحب توپ کرد و او در موقعیتی تک به تک دروازه را باز کرد. علیپور در شرایطی صاحب توپ شد که فراهانی نیز از دروازه خارج شده بود و این فرصت به وجود آمد تا وی با ضربه ای چیپ گل دوم را بزند. ضربه علی علیپور در آستانه ورود به دروازه گل گهر با تاثیر مدافع حریف همراه شد اما این مساله مانع از گلزنی این مهاجم سرخپوشان نشد. ثانیه هایی بعد از آقای گل سرخ‌ها بود که در گوشه نقطه کرنر در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش و برابر هواداران این تیم شادی گل خود را به نمایش گذاشت تا امیدوار باشد روزهای خوش گذشته و رویای دستیابی دوباره به کفش طلا برای او بار دیگر نزدیک شود.

علیپور با ثبت این گل، چهل و نهمین گل لیگ برتری اش را به نام خود کرد. او در بازی با شاهین بالاتر از طارمی بهترین گلزن لیگ برتری سرخ ها شد و فرصت این را دارد تا در آینده رکوردش را بهتر کند و برای مهاجمان جدید، دست نیافتنی شود.

 

 

مهاجم 4 گله سرخپوشان در بازی با ماشین سازی ضربه پنالتی را به صورت چیپ زد که گل نشد و واکنش های تندی را به همراه داشت. اما اینبار با به دست آوردن اعتمادبنفسی که از او انتظار می‌رفت، در مصافی تک به تک با فراهانی او را با ضربه چیپ از پیش رو برداشت و توپ را به گل دوم تیمش تبدیل کرد. نکته جالب این که او در بازی با پدیده در جام حذفی به همین دروازه و به همین دروازه بان چیپ زده بود و حالا بار دیگر فراهانی به این شکل گل خورد.

 

 

دیدگاه‌ها