کد خبر : 1654947 | 19 آذر 1398 ساعت 19:32 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

کامبک‌‌های ما نشان از شرایط خوبمان دارد

تارتار: این برد تقدیم به آنکه می‌خواست بازنده شویم!

سرمربی نفت مسجدسلیمان از وجود فردی صحبت کرد که آرزویش ناکامی تیمش است. تارتار از او خواست به فعالیت‌های مجازی‌اش پایان بدهد.

تارتار: این برد تقدیم به آنکه می‌خواست بازنده شویم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سایپای تهران عنوان کرد: واقعیت این است که بازی را خوب شروع نکردیم. با توجه لغزندگی زمین کارمان روی زمین دچار مشکل می‌شد. سایپا هم روی ضد حملات برنامه داشت و از همین طریق به گل هم رسید. تیم آنها دونده بود و همه راه‌ها را بسته بود. سعی کردیم به محوطه جریمه آنها نزدیک شوم و بازیکنان بلند قامت گذاشته بودیم و دو گل هم زدیم.
وی ضمن تشکر از مسئولان استانی خوزستان تاکید کرد: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که پیگیر تیم و بازی امروز بودند. از دادستان، نماینده مجلس و تمام مسئولان شهر تشکر می‌کنم که همه کمک می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد و در نهایت از بازیکنان ممنونم که به بازی برگشتند.


سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اینکه تیمش بار دیگر عقب افتاد و به بازی برگشت، گفت: ما جلوی استقلال، نفت آبادان، شهر خودرو و حتی پیکان در تهران به بازی برگشتیم و این نشان می‌دهد که شرایط خوبی داریم.
تارتار در ادامه از فردی صحبت کرد که آرزوی باخت نفت را داشت. او گفت:‌ این برد را به آن فرد پلید و خودخواه تقدیم می‌کنم که منتظر باخت ما بود. خدا جای حق نشسته است و توصیه می‌کنم که این فرد در فضای مجازی علیه ما کار می‌کند، اعمال و رفتار خود را اصلاح و درست کند.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا از شما درخواستی برای مربیگری در تیم های شده یا خیر، خاطرنشان کرد: بارها پیش آمده، اما پیشنهاد رسمی نداشته‌ام. ما همیشه آماده ایم که به کشور خدمت کنیم. مربیان ایرانی واقعا زحمت می‌کشند، همه به روز شده‌اند و دیگر مانند سابق نیستند. حتی مقابل خارجی به پیروزی می‌رسند و امیدوارم این اعتماد شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها