کد خبر : 1654950 | 19 آذر 1398 ساعت 19:45 | 70.6K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت دورتموندی ها از تصمیم جنجالی بارسلونا

اگر دورتموند از لیگ قهرمانان حذف شود آنها هرگز بارسلونا را نخواهند بخشید.

عصبانیت دورتموندی ها از تصمیم جنجالی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای دورتموند و اینتر بسیار حساس است و امشب یکی از این دو تیم مطرح از لیگ قهرمانان حذف خواهند شد. بارسلونا صعود خود از این گروه به عنوان تیم صدرنشین را در شب پنجم قطعی کرد و حالا امشب از بین اینتر و دورتموند یکی به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد.

 

1458673

 

اما مشخص بود با توجه به ال کلاسیکوی هفته بعد، آبی اناری ها قصد ندارند با تمام قوا مقابل اینتر ظاهر شوند و ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا دیشب اعلام کرد که لیونل مسی به میلان سفر نکرده و مارک آندره تراشتگن نیز در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت.

 

البته به نظر می رسد تغییرات دیگری نیز در ترکیب اصلی بارسلونا رخ دهد و احتمالا آنها با تیم دوم خود مقابل اینتر ظاهر خواهند شد. اما هواداران دورتموند در شبکه های اجتماعی نسبت به شدت به این موضوع واکنش نشان داده و خشم خود را از تصمیم باشگاه بارسلونا مبنی بر عدم تصمیم خود نشان داده اند. اینتر در صورت کسب پیروزی مقابل بارسلونا تحت هر شرایطی صعود خواهد کرد و این به منزله حذف قطعی دورتموند است. اینتر بی شک با غیبت ستاره ای مانند مسی کار راحت تری برای غلبه بر بارسلونا خواهد داشت و این اتفاق باعث عصبانیت دورتموند و هوادارانش شده است.

دیدگاه‌ها